{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

Anbefal en trailer.. {{forumTopicSubject}}

Vi skal have trailer her til foråret..

kan i anbefale nogle modeller.. og evt noget man skal gå langt udenom.

vi har lidt kig på Humbaur og mustang...

Så kom gerne med jeres erfaringer, ang trailer mærker..

Kommentarer på:  Anbefal en trailer..
  • #1   10. jan Jeg har kun haft æreren af at leje.

Den ene er en humbaur og den har vi været rigtig glade for. Den holder altid indenfor så hvordan den ville klare sig som udendøres trailer hvis man ikke har den anden luksus kan jeg ikke svare på. Men en yderst lækker trailer som jeg gerne køre med hest i.

Den anden vi har lejet har været en böckmann. Den virker en lille smule mere klodset i det end den anden. Men igen en super lækker trailer. Holder altid ude, og jeg har i hvert fald ikke set noget slidtage på den front, men ved så heller ikke om den får service hele tiden og derved bliver passet meget godt på. Kan jo kun udtale mig om det jeg ser når jeg bruger trailerne.

Men når jeg selv om nogle år skal ud og have trailer. Så er det helt klart de 2 mærker jeg selv vil kigge efter, da jeg har været rigtig glad for dem

• #2   10. jan Jeg ville også købe humbaur eller böckmann. Har selv en humbaur pegasus, og jeg er rigtig godt tilfreds. Jeg vil kun vælge en der har glasfiber. Vær obs på at glasfiberen kan være skadet mellem side og top bagpå traileren, hvis hesten har lænet sig op af ydervæggene. Kan nemt laves hvis man kan arbejde med glasfiber

• #3   10. jan har en bøckmann comfort - gammel model. en super fin trailer med sadelkammer der ligger rigtigt godt på vejen og er nem at bakke med.
    Vores står "opstaldet" inde så ser ud som ny selvom den er 7,5 år gammel. Er i lysegrå metallak og tror de giver dem en ekstra klarlak - virkelig flot.
    Kan se du har islændere, så er den rigtig fin i størrelsen - vi overvejer lidt at skifte da den ene nuværende hest er næsten 180 i stang og lidt stor

• #4   10. jan tak for jeres input...vi regner med at købe, traileren helt fabriks ny.. er der nogen der har erfaringer med mustang..

• #5   10. jan Smut en tur over grænsen og se på trailer. Der er mange penge at spare.

• #6   10. jan Humbaur er klart den trailer jeg har kørt med der har været bedst, og jeg har prøvet at køre med mange!
    De ringeste jeg har været ude for er Cheval Liberté trailerne.. De ligger ikke særlig godt på vejen, og synes de er trænge indvendigt - især hvis der er sadelrum i.. Og så virker det hele bare sådan lidt... discount..

Selv kan jeg bedst lide Humbaur Pegasus'en.. Den er flot, masser af komfort og god plads foran, trods der var sadelrum i..

• #7   10. jan Mustang, har ikke hørt noget dårligt om dem endnu.
    Jeg har dog bestilt en Bøckmann Master i Tyskland, ville nemlig ha en ny.

Ville gå langt udenom træ/finér.

• #9   11. jan Cheval liberte er folk stadig utilfredse over dem,? eller er de blevet forbederet med tiden, kan se på min søgen efter trailer, at der godt nok er blevet skrevet meget dårligt om disse trailere..

• #10   11. jan De har gjort en del forbedringer men de er bare noget lort..
    på de lidt ældre modeller løfter hele skillerum sig foran hvis hesten læner sig mod bagbommen..

• #11   11. jan okay...ej det er da ikke lige så smart..

• #12   11. jan Jeg har en Selendia og er rigtig glad for den!!

Kommentér på:
Anbefal en trailer..