{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Husk at tjekke for træer {{forumTopicSubject}}

Ja det var jo så hvad der mødte mig da jeg ville morgenfodre og ikke kunne forstå hvorfor pigerne ikke stod og ventede som altid..

1 stk trætop faldet ned over stien.. Heldigvis fra et lille træ! Men det fik da alligevel ødelagt 2x tråd og 2 gange pæle!

Glæder mig godt nok til at manden får tid til at fælde træer igen

Kommentarer på:  Husk at tjekke for træer
  • #1   11. jan Med det vejr vi har i disse tider - så tjekker jeg hele tiden / vi har træer hele vejen rundt - og de holder bare ikke til dette stormvejr

• #2   11. jan 7-9-13 er det kun nummer 2 der er faldet her, det første var heldigvis længere fra selve foldene,men uheldigvis tæt på vejen og naboen
    Så ja her tjekker vi også gerne hele vejen rundt på vores jord hver gang..
    Nogen gange bliver man bare lige lidt paf når der ikke var lovet så meget blæst lige her

• Line M
    Line M Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #3   11. jan Mine går i gammel skov, og med store popler og ahorn i skellet (op til 25 m høje), så jeg tjekker hver dag, når det blæser. Specielt poplerne er slemme til at smide nogle store grene, og det vælter ofte noget gran i stormvejr. Jeg gruer for den dag, hvor et af de helt store træer lægger sig ned. Ikke så meget fordi jeg er bekymret for hestene, men fordi det bliver et helvede at rydde op

• #4   11. jan Ja det skal vi også huske når vi flytter og får stalden op at køre

• #5   12. jan Vi havde også et træ der var væltet ned over hegnet der hvor min hest står.
    Så de fik en inde dag, mens staldejers mand fjernet træet

Kommentér på:
Husk at tjekke for træer