{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Hest og rytter høst? {{forumTopicSubject}}

Kære hg smiley

Nok er jeg tidligt ude, men manden har sat loft på hvor mange penge jeg må bruge til Hest og Rytter messe og at tingene skal stå på en liste, må jeg jo nok hellere i gang i god tid. smiley
Han mener jeg bruger for mange penge..
latterligt ikke? smiley

Indtil videre skal jeg bare have en brun hackkapsun, brune læder tøjler, en longegjord til dobbelt longering og noget til heste med åndedræts besvær.

Hvad skal i have med hjem? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest og rytter høst?
  • #1   11. jan 2017 Jeg skal kigge på westernting, godbidder, ridebukser, en ny ridejakke, måske en bomløs sadel af en art ... Hmm, og ja, hvad jeg lige falder over smiley Jeg elsker den bod, hvor de har trenser og ting til 100 kr!

  • #2   11. jan 2017 Ingen planer.
    Men der ska nok dukke noget op, jeg ikke viste jeg manglede.
    Det sker hvert år.


  • #3   11. jan 2017 Man kan da ALDRIG bruge for mange penge på heste! smiley
    Jeg kommer nok til at købe en masse jeg ikke har behov for, men skal jeg begrænse mig til det jeg faktisk har BRUG for er det billige underlag, helst puff pads, foldgrimer, rebgrime til træning + tov til min pony, dressurpisk 120-130 cm og en ny kørepisk. Udover dette kunne jeg godt tænke mig nogle bandager til billeder, flere underlag, "udelte" dressurtøjler, altså uden spændet i midten, endnu et hovedtøj til samlingen og en bitfit. Jeg kommer sikkert i tanke om nogle flere ting, men det er lige dem jeg kan komme på på stående fod smiley


  • #4   11. jan 2017 uha jeg får også altid noget med hjem som jeg ikke har brug for smiley men noget af det jeg rent faktisk mangler er

    læder kapsun
    bitfit
    rebgrime med tov
    sort dressurpisk
    biotan tøjler i rød
    backraiser

    også plejer der at være nogle billige dele til mit ynglingsmærke i hovedtøj (fakur) hvor det er delt i næsebånd og nakkestykke smiley


  • #5   11. jan 2017 Grimer og træktove. Det er aldtid det jeg har med hjem.
    Syntes at træktove med go holdbarhed er en mangelvare hos mig smiley


  • #6   11. jan 2017
    Alt jeg får øje på og lige synes om.


  • #7   11. jan 2017 Puha.. Ja med ny hest er der jo altid udgifter.. smiley
    Han trænger en flot trense til fremvisning, ved hvilken type jeg vil have så håber jeg finder den billigt smiley Han ødelægger grimer for et godt ord..det tog en nat så var den nye vinter grime i stykker smiley så det og træktov som han også ødelægger i flæng må jeg også have.. Nogle nye strigler til begge heste.. Et par nye underlag.. En grime til Baby også.. Et svededækken til ham.. Jeg behøver nye Jordphurs.. Ny longepisk.. Nye ridebukser og strømper.. Dressur sadel til Tindur... Pyha.. Jeg skal vist lige vinde i lotto før jeg skal nogle steder.. smiley

    Mvh TT


  • #8   16. jan 2017 Det eneste jeg virkelig skal have er et par nye Ariat Devon Pro støvler de gamle kan ikke mere, ud over det skal der kigges på Christina sport underlag og om der er gode tilbud på Dubarry støvler

Kommentér på:
Hest og rytter høst?

Annonce