{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Hesteklipper {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
jeg vil lige høre kan man godt bruge en klipper, som egentlig var tiltænkt hunde ? eller SKAL man bruge en hesteklipper? Jeg tænker primært til hoved og ben (da jeg har en rigtig, og stor Heiniger hesteklipper) jeg tænker bare - hundeklippere koster cirka en tredjedel af hvad en hesteklipper koster smiley

På forhånd tak !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesteklipper
  • #2   14. jan 2017 Jeg har en oster pro3000 der er en salonklipper til hunde, den er uden ledning og med lavt støj gene. Jeg købte bare et bredere skær til den, og bruger den til hele kroppen.
    Jeg er rigtig glad for den, og min vallak der er bange for klippere kan klippes over hele kroppen uden bedøvelse med den her :)!


  • #3   14. jan 2017 Du sparer ikke noget ved at købe en billig klipper.
    Den billigste er på 15w

    Den er kun til at småklippe lidt på en lille hund.

    Du skal som minimum op i en oster45 eller moser 45w.

    Den første er der ikke skær med til, da det ikke er alle skær der dur til alle typer pels, så der tilkøber man det/de skær man skal bruge.


    Du har allerede en hesteklipper? Hvorfor så købe en til hunde, som sandsynligvis ikke kan holde til det i længden? smiley


  • #4   14. jan 2017 Jeg bruger bare menneske klipper i hovedet. Det virker godt!

  • #5   15. jan 2017 Det var mere til hoved og ben jeg mente fordi den store er lidt voldsom til hovedet smiley

Kommentér på:
Hesteklipper

Annonce