{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

Skal hesten sige farvel? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg står i den super ærgerlige situation, at min ene pony skal aflives imorgen, efter 8 års venskab smiley

Min anden pony, jeg har haft i 6 år, har i alle 6 år gået på fold med den lille der skal aflives, samt stået i boksen lige ved siden af. De sidste 3 år har de 2 gået alene på fold, uden andre heste.

De er bedste venner de 2! Leger sammen, spiser sammen, sover middagslur sammen, gør alt sammen smiley De dage hvor min den lille (der skal aflives), har stået i boks, har den anden brugt de første 1-2 timer på folden på at gå og kalde - så der er ingen tvivl om at de er tæt knyttet.

Min store er en følsom dreng, så jeg er meget bange for at tabet af hans bedste ven vil påvirke ham voldsomt.
De får lov at komme ud på banen og lege sammen imorgen, inden den lille bliver aflivet (han har pt. boksro, så de får jo ikke leget så meget).

Mit spørgsmål er, om i ville trække den store hen og se den lille, efter han er blevet aflivet? Så han kan se at han er død, og ikke kommer tilbage? Vil det give ham fred i sjælen, at han "ved" hvad der er sket, og hvorfor den lille pludselig ikke er på folden og i stalden mere, eller tror i bare det vil gøre det hele værre? Han er lidt speciel den store, stresser nemt, er meget letpåvirkelig, jeg kan godt opgive at træne, hvis jeg selv har en dårlig dag, for han opfatter ALT og bliver meget påvirket alting - så jeg er også bange for at det ville påvirke ham negativt, hvis han fik lov at se ham..

åhh jeg er sådan i tvivl smiley

Hvad havde i gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal hesten sige farvel?
Kommentér på:
Skal hesten sige farvel?

Annonce