{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

For korte ridestøvler {{forumTopicSubject}}

For korte ridestøvler ? Hej med jer. Jeg er i den situation at jeg har lidt specielle ben åbenbart smiley jeg har købt et par lange ridestøvler men fordi jeg ikke er ret høj og har tynde lægge, så skal jeg i junior modellen, men jeg syntes de er lige det korteste ... må jeg se hvor højt jeres ridestøvler går op??
Jeg tænker hellere for korte end for lange, da de jo ellers vil skarve mig i knæhasen.. men jeg er simpelthen for nærrig til at give mange tusinde kroner for special fremstillet støvler


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For korte ridestøvler
  • #1   16. jan 2017 Jeg har også tynde læg og lange ben, 34cm i læg og 50cm høj, jeg har et par cavallo insignis Lux og har ikke givet ekstra for at få et par der passer, da de har rigtig stort måleskema. I fod har jeg str 38.
    Jeg ville personlig ikke kunne holde et par støvler ud der er for korte, det ville for mig være irreterende med kanten på støvlen og så kanten på sadelklapperne


  • #2   16. jan 2017 De er ikke så korte at det bliver et problem med sadelklappen. smiley

  • #3   16. jan 2017 Hvorfor rider du ikke med jodphurs og leggins i stedet så? smiley

  • #4   16. jan 2017 Det har jeg også gjort indtil nu smiley men jeg har bare altid brændende godt ville have et par støvler, og disse passede fint, min fod gled direkte i og manden i butikken sagde de ikke blev for korte. Men jeg er alligevel blevet i tvivl.

  • #5   16. jan 2017 Mine går helt op bag i knæet når jeg køber dem, og så falder de gerne 2-3 cm..

    profilbillede
  • #6   17. jan 2017 Mine sidste ridestøvler, tiltrods for måleskema, er noget for korte.
    Jeg synes det ser så noller ud, så nu har jeg bestilt De niro som er syet til mig. Pga lægforskel.


  • #7   17. jan 2017 en Dressur støvle skal slutte lige under knæet, og ja den går op i knæhasen, da den skal give optimal støtte, til dine forholdsvis lange bøjler smiley
    Problemet med for korte støvler for mange ryttere, er at i en korrekt længde stigbøjle, får de urolige ben, også sætter de bøjlerne op, også får du en ukorrekt opstilling smiley
    Jeg har små fødder, og ret lange tynde lægge. Men fordi De Niro, som begge mine dressur støvler er fra, har så stort et måleskema, passede jeg ind i standard målene, hvilket jeg ellers ALDRIG gør smiley
    Har givet 5000,- for mine, men de er også special designet. De Niro har mange modeller, og man kan sagtens få en god støvle billigere hos dem smiley


    profilbillede
  • #8   17. jan 2017 Jeg har besluttet at jeg køre ud med støvlerne igen, jeg kan simpelthen ikke finde mig til rette i dem .. deSværre!

Kommentér på:
For korte ridestøvler

Annonce