{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Aveve mineraler?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu siden i sommers brugt Aveve´s mineralmix, den koster 250 kr for 25 kg og doseringen er lav i forhold til RC som jeg brugte før, skiftede egentligt fordi mine heste begyndte at levne RC. Men næste gang jeg skal have mineraler, vil jeg gerne have et andet mærke, da prisen lyder lidt for godt til at være sandt, så tvivler lidt på kvaliteten.
Vil meget gerne høre jeres erfaringer om brug af aveve mineral, hvordan jeres heste fungerer eller har fungeret på dem smiley

Har disse mærker i tankerne:
- horselux multicobs
- salvana mineral bricks
- salvimin grøn

Hvad kan i anbefale af Su venlinge mineraler?

De skal bruges til min unghest på 3 ½ og min gamle shetter på 21 år, de ser egentligt fine ud i pelsen og ser ikke ud som om de mangler noget, ved siden af får de roepiller, bukkehorn og lucerne og hø adlibitum.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aveve mineraler??
  • #1   16. jan 2017 Jeg giver Equsana minivit allround en spand koster 300 kr ca og det bolcher og der skal de have 1 bolche pr 100 kg hest.

    Ellers skulle grøn salvimin være udmærket min gad bare efter en kort periode ikke spise det

    Jeg har islændere


  • #2   16. jan 2017 jeg bruger horselux og er meget glad for dem, har brugt dem i flere år og har ingen problemer haft

  • #3   16. jan 2017 Jeg brugte i mange år travo E men da det fik en stigning i 300 procent synes jeg det blev for dyrt ??

    Gik så over til RC men måtte efter et halvt års tid konstatere at det ikke var godt nok, pels og hove blev markant dårligere ??

    Så jeg gik over til Grøn Salvamin og det har jeg brugt nu i en 3-4 år og hestene er super fine i hovkvalitet og pels igen ?? samt de spiser det helt uden problemer sammen med deres anden krybbefoder aldrig haft problemer med de ikke vil spise det .


  • #4   16. jan 2017 Tror jeg skal prøve grøn Salvimin næste gang smiley

Kommentér på:
Aveve mineraler??

Annonce