{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Anbefal underviser {{forumTopicSubject}}

Selvom jeg ikke har pengene til det pt, er jeg alligevel blevet nysgerrig for hvilke underviser jeg burde overveje når pengene er der smiley

Så jeg vil endelig vide hvilke undervisere i vil anbefale smiley min hest står i Gørding (6690) og når pengene er der kommer vi til at ride under BRK (Bramming sports rideklub) og måske købe hal kort der smiley

Vi har endelig ikke haft "rigtig" undervisning i en del år, men har haft en super sød veninde, som har undervist os i spring og dressur, og hun har gjort et enormt godt arbejde! men jeg ved hun også har sine egne heste, derfor ønsker jeg ikke at tage al hendes tid smiley

Jeg ved derudover ikke rigtig selv hvad jeg burde finde en underviser til, og det skal være spring eller dressur, eller kan man finde en til begge dele? smiley

Jeg ønsker underviser der forstår at "arbejde med hesten" en der er god til at forklare (og hvis det er spring, en der kan dæmpe mine nerver), jeg vil enormt gerne kunne finde en underviser der ikke ser os som en fare hvis jeg kommer uden bid, for det vil ske at jeg vælger at ride i sidepull en gang imellem da jeg syntes det er godt at hesten kan gå med både og og uden smiley

Nogle der har forslag til en eller flere undervisere, der køre ud?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Anbefal underviser

Annonce