{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Sparket af hest {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg er blevet sparket af min pony på den nederste del af knæet. Knæet ser ikke voldsomt hævet ud, men derimod er både min fod og mine tæer Mega hævet, knæet er blåt og rødt hist og her og det gør sindsygt ondt. Man kan ikke røre det så derfor har is også været en næsten umulig sag.
Er der nogle herinde der har prøvet noget ligende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sparket af hest
  • #1   18. feb 2017 Afsted til skadestuen - har permanet knæskade pga. Jeg ventede forlænge med at søge lægehjæp efter rideskade smiley

  • #2   18. feb 2017 Afsted.
    Vi kan ikke undersøge dig og derfor ikke svare klogt.

    I morgen kan du lave en tråd om tossede hesterelaterede skader.

    Go bedring


  • #3   18. feb 2017 Hvad mener du med at lave en tråd med tossede hesterelaterede skader?

  • #4   18. feb 2017 gå altid til skadestuen. med det sammen. jeg har selv opleve en grim oplevelse med at blive bidt i hovedet af en hest. jeg ved hvor ondt det gør. det gør tingene værre hvis man ikke gå til lægen heller skadestuen smiley

  • #5   18. feb 2017 Medmindre det er akut skal du først henvende dig til din egen læge før skadestuen, og dette synes jeg da helt bestemt du skal gøre. Sådan et spark er altså ikke at spøge med. Hvad skal vi kunne hjælpe? Så jeg siger det samme som de andre, du skal afsted med det samme smiley

  • #6   18. feb 2017 Skadestuen smiley De plejer at være rigtig søde og bevidste om, at ridning er en højrisiko-sport, så de tager skaderne meget alvorlige. Man ved jo aldrig, hvad der er ramt derinde smiley

    Min veninde faldt af en hest engang og fik benet klemt under hesten. Hun bøvler stadig med, at knæet hopper af led med jævne mellemrum, (10-15 år efter). Så få det klart undersøgt smiley

    Og rigtig god bedring.


  • #7   20. feb 2017 Ja har lige får et pr mdr siden haft et pr bagben i brystkassen, hvilket resulterede i et knust brystben så jeg var flækket på langt, 2 brækkede ribben og et lille hul i lungen.
    pga 3 skide agerhøns der fløj op i hovedet på hyppen......jeg er kommet mig igen. (hader dumme fugle)

    Jeg håber du får det bedre snart go bedring smiley


Kommentér på:
Sparket af hest

Annonce