{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ser ned på en
  • #1   26. feb 2017 slet ikke. Jeg blev snakket ned til fordi jeg spurgte noget om bid her på HG

  • #2   26. feb 2017 Du er skam ikke den eneste... Men er ked af at du har det sådan - Shetlændere er sku bare seje smiley

  • #3   26. feb 2017 jeg er også glad for min shetlænder uanset hvad andre siger, men nøj hvor kan det være træls når folk tror de er bedre fordi at de har en ridehest

  • #4   26. feb 2017 Jeg har selv haft shetlænder. Dog kun i et år. Han var med til at hele et knust hjerte, og det elsker jeg ham for. Men efter han havde gjort sit job, fandt jeg ud af at min drøm var at blive stævnerytter smiley
    Men jeg respektere alle som står ved at de vil have en shetlænder smiley


  • #5   26. feb 2017 jeg går mest op i at træne fra jorden og er faldet fuldkommen for hende her, engang når jeg kan have mit eget sted vil jeg da også gerne have en tur hest, men ville aldrig skille mig af med hende her ??

    profilbillede
  • #6   26. feb 2017 Jeg følger muligvis ikke nok med, men har til dato aldrig set en tråd hvor der blev talt ned til folk fordi de havde en shetlænder!? smiley
    Jeg holder af alle heste/ponyer - uanset højde smiley


  • #7   26. feb 2017 skrev også ikke herinde, men generelt..

  • #8   26. feb 2017 Du skrev "ikke kun herinde", altså også herinde. Som sagt; måske følger jeg bare ikke nok med.....selvfølgelig skal man ikke tale ned til folk for deres valg af hest/partner/livsstil/seksualitet m.m. Andres liv, deres valg smiley

  • #9   26. feb 2017 nå.. jeg følger heller ikke så meget med i alle tråde..
    men det kan godt være træls hele tiden at få kommentare som din er jo også bare en lille pony osv


  • #10   26. feb 2017 Øj hun er også en smuk en smiley smiley

  • #11   26. feb 2017 Jamen er det fordi du har den så den går alene?

  • #12   26. feb 2017 øh nej, det gør hun så bestemt ikke, hun går sammen med 1 anden shetlænder og der er flere heste på gården

  • #13   26. feb 2017 Hvor er din pony bare smuk!
    Nu har jeg selv udelukkende trænet mindre ponyer (for små til at kunne blive redet af mig) i mange år og har nok også selv oplevet at være set som 'useriøs', 'bange for de store' eller kedelig, fordi man ikke er ridende. I en periode trænede vi meget på en størrer rideklub og med sure ponymødre, kunne man godt føle sig tvunget til at forlade ridehallen, blot fordi der var en rytter der skulle ride.
    Ikke at alle er sådan, og jeg føler slet ikke at det er noget jeg ser herinde på HG, men enkelte vægter bare ridning og rideheste højst - også forståeligt, det er jo hvad man interesserer sig for. Men hestetræning handler i mine øjne ligeså meget om de ting man kan fra jorden, som på ryggen af hesten.


  • #14   26. feb 2017 jeg har nu endnu aldrig oplevet folk blive talt ned til fordi de har shetter smiley eller fordi de spørger om noget med bid smiley

  • #15   26. feb 2017 jeg har ogs basically kun oplevet det i virkeligheden hvor andre piger har kommet med kommentaren at min var jo ogs bare lille osv

  • #16   26. feb 2017 på tidligere arbejde fik jeg af vide jeg ikke kunne styre min dame uden bid... hmm min eneste tanke dengang var, "meget sjovt jeg kan stoppe hende med lethed uden bid, men i kan knap stoppe en hest med stangbid.." folk vælger deres egne vegne, ikke alle ser tingene som andre gør, de piger forstår nok ikke bare hvordan det er at træne fra jorden, hvilket også kan føre til jalosi, som gør en del taler ned til vedkommende der kan det, som de ikke selv kan smiley

  • #17   26. feb 2017 ja, og ved ogs at det er fordi de ikke kan sætte sig ind i det.. men puh hvor kan det være trættende at blive spurgt om jeg ikke skal have en større og om jeg savnet at ride..
    hvad vil du med den, du kan jo ikke ride på den


  • #18   26. feb 2017 hæh med den gamle pony fik jeg altid kommentar som "han kan jo ingen ting, du kan aldrig lære ham det, eller det" og generelt var jeg mobbeoffer i skolen.. men min pony og jeg trænede hver dag, og han blev en cool springstjerne som ikke frygtede noget som helst smiley ikke lad andres ord gå dig på, bestemt når de er jaloux, for så gør de det kun for at gøre sig selv bedre smiley

    hvis min nuværende hest har lært mig noget, så er det at jeg ikke skal lytte til jaloux mennesker smiley og ganske enkelt så har jeg en fest hver dag med min hest og "mine" 2 ponydrenge (hvor den ene er shetter) smiley


  • #20   26. feb 2017 ja..
    jeg går meget op i selvom hun er lille at få hende bygget korrekt op uanset hvor mange år det tager..
    jeg har stort set lært hende alt hun kan nu så er skide stolt


  • #21   26. feb 2017 så lad vær med at lade deres ord gå dig på smiley vær stolt af din flotte hyp, vær stolt af dit arbejde, og ikke mindst vær stolt af at du ved at du er glad for dit valg om at have hende ved din side smiley

  • #22   26. feb 2017 Du har da også selv en mærkelig tone overfor folk med dine svar... Spurgte da bare for at høre til om det var fordi den gik alene, at få mener folk er efter dig.

  • #23   26. feb 2017 Min gamle nabo sagde altid "hvis man vil lade sig irriterer, kan man altid finde noget at blive irriteret over"

    Og at få af vide at ens hest "bare er lille." Er vel heller ikke decideret nedladende smiley


  • #24   27. feb 2017 altså jeg har jo også en fantastisk shetter hingst, som jeg elsker rigtig højt. jeg træner meget med ham, men har jo så også en ride pony ved siden af. men forstår hvad du mener, for jeg er også blevet talt ned til fordi jeg havde en shetter, dog mest fordi han er hingst. jeg er så fuldstændig ligeglad med hvad andre syntes om mit valgt af heste.

  • #25   27. feb 2017 Jeg har aldrig oplevet det andet end på nettet. Og nettet er normalt at der køre en hård tone.

    Men nu færdes jeg generelt også kun i de omgangskredse der tænker meget ligesom mig.
    Når jeg endelig bevæger mig ud i andre mere traditionelle omgangskredse holder jeg min mund med min træning da jeg ikke syntes den kommer andre ved.
    Er jeg ude med hest på traditionelle steder så oplever jeg altid kun nysgerrige mennesker. Faktisk sjovt jeg ikke har prøvet andet.

    Måske det kommer ant på hvad det er for en anderledes måde man træner på.
    Mit er tricks og løsarbejde. Jeg har en hest der kan stejle, ligge, spille død, neje osv på kommando. Hun kan springe et 60 cm bredt spring uden udstyr (jeg er fra jorden) og i løsarbejde har jeg en hest jeg kan sende ud på volter og vende volterer uden problemer og når jeg ønsker det følger hun mig som en lille hund.
    (Når det går godt. smiley (vi havde en uheldig episode igår med en løs og vild hest smiley ))
    Men alt i alt er det ting der imponere folk, fordi de ikke selv kan det, så de bliver nysgerrige.

    Så måske det du mangler er at skabe noget nysgerrighed omkring den måde du træner på? smiley


  • #26   27. feb 2017 Sådan har jeg også haft det, jeg har også en shetlænder! og det er det bedste jeg kunne have startet ud med! Der er bare nogle der ikke forstår det.

Kommentér på:
ser ned på en

Annonce