{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

JM
VIP
JM Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
14. okt 2006
Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934

HG info, links til andre sider {{forumTopicSubject}}

Vi trænger vist til en opfrisker på denne tråd

Igennem det sidste stykke tid, har vi her på HG tilladt, at man linker til forskellige sider i forum (eller henviser til andre sider, hvor man skal mødes) - f.eks. blogs, FB-grupper, konkurrencer osv, eller til brugerkonti på konkurrende sider.

Desværre kan vi se, at det nu betyder, at der dagligt postes flere emner af denne art, og det er begyndt at optage meget plads i forum. Det er vi selvfølgelig ikke interesseret i ligesom vi heller ikke er interesseret i, at man linker eller henviser til konkurrende sider. Det svarer til at man står i Netto og beder kunderne om, at gå i Fakta og handle i stedet.

Derfor må vi fremover slette den slags indlæg.

Mvh. Rikke/HesteGalleri

denne besked dækker alle steder på platformen, dvs at det heller ikke er tilladt i stausbeskeder eller marked.

Denne info er stadig aktuel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG info, links til andre sider
  • #1   27. feb 2017 Nu spørger jeg sikkert dumt, men vil det så sige at man heller ikke må linke til sine egne sider, fx. fotoside eller lignende i ens egen profiltekst (Ikke hestens, men ens egen)? smiley
    Har aldrig helt kunne blive klog på den regel smiley


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #2   27. feb 2017 Der fik jeg ikke læst spørgsmålet, du må gerne skrive o. Det i din profiltekst

  • #3   27. feb 2017 Godt så, så lærte jeg det smiley

  • #4   27. feb 2017 Men vi må gerne linke til hjemmesider der ikke er vores egne, f.eks en heste træner, sider med viden om div osv? smiley

    Mvh TT


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #5   27. feb 2017 Hvis man feks vil anbefale en forretning eller et produkt må der gerne indsættes et link, så længe det ikke er noget man er økonomisk indvolveret i smiley

    Men Facebook er no go, Instagram og Snapchat no go smiley


  • #6   27. feb 2017 Okay smiley godt så har jeg styr på det smiley

    Mvh TT


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #8   27. feb 2017 Umiddelbart nej, en blogger er jo en helt almindelig bruger der blogger, kan ikke forestille mig at der er særlige regler for dem. Hvis en blogger driver erhverv så skal de også oprette et erhvervs abonnement.

    Men jeg kontakter for en sikkerheds skyld ADMIN og får det helt præcist.

    Fandt lige en mail vi blander os ikke i Facebook henvisninger i blogger indlæg som udgangspunkt, får lige præciseret reglerne så jeg også selv Er opdateret


  • #9   27. feb 2017 Jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke må spørge til brugernavne på Snapchat (og får slettet mit emne omgående) når det er ok at promovere sig selv og sin forretning a la det emne, der kører med den der hingst.

    Hvorfor må der linkes til youtubevideoer? Det er vel også en konkurrent for jer, hvis Snapchat er? Hos jer skal man jo være betalende bruger, for at vise andre brugere en video.
    I øvrigt - hvorfor bliver mit emne slettet uden varsel, når hingsteemnet blot får en påtale? Jeg har synes der overtrædes langt flere regler i det emne, end i mit emne om snapchat, jeg i øvrigt ikke vidste, var forkert, fordi det ikke stod i brugerbetingelserne....


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #10   27. feb 2017 Nu er jeg ikke inde over din sag så kan ikke hjælpe der vi holder øje med tråden og taler med admin om sagen det er ikke vores valg med admin men du kan evt kontakte admin via chat eller meddelse når de ikke er online

  • #11   27. feb 2017 Nu bliver jeg lige i tvivl.
    Hvis jeg opretter et emne og skriver om noget f.eks min holdning til pisk. Så må jeg ikke nedenunder henvise til min facebookside (den del er jeg helt med på)

    Men hvis en Blogger gør præcis det samme bare i et blogindlæg så er det tilladt? Eller hvordan skal det forståes? smiley


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #12   27. feb 2017 Ja sådan skal forståes

  • #13   27. feb 2017 Hold da op. Så fik man da lige sat på plads hvem der er noget værd og hvem der ikke er.
    Regler er ens for alle er da vidst gået af mode smiley


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #14   27. feb 2017 Ja der er også ting som jeg som helt normal bruger undres over men jeg må bare forholde mig til ledelsens beslutninger i min egenskab som hjælpeadmin

  • #15   27. feb 2017
    Forskelsbehandling big time.

    Det giver virkelig ikke mening, at man ikke må linke til sin facebook side for at henvise til et eller andet - men de bloggere der er herinde, hvor en del af dem har egen virksomhed, avl mm. gerne må.

    Hvordan kan en blog med 300 likes, true HG med mange tusinde brugere?

    Og hvis man føler sig så truet, hvorfor så ikke tage det op til revurdering og overveje, hvad det er man gør galt, siden man føler det og ikke kan holde på folk - hvis det er derfor man føler sig truet?



  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #16   27. feb 2017 Lige omkring virksomhed og bloggere skal de også have et erhvervs abonnement hvor det betales et fast beløb og de derefter står som forhandler

  • #17   27. feb 2017
    Jeg er forvirret. For at blive blogger kræver det erhvervsabbonoment selvom man ikke har nogen virksomhed?


  • #18   27. feb 2017 ... så det vil sige at bloggere skal betale for at gøre jeres side mere populær? Det giver da ingen mening. Du må have skrevet forkert...

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #19   27. feb 2017 Nej det er ikke det jeg skriver HVIS de driver virksomhed så skal de ligesom andre brugere der driver virksomhed have et erhvervsabonnement det har ikke noget med deres blog at gøre.

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #20   27. feb 2017 Bidløse Madsen det kan jeg desværre ikke svare på det er ikke mig der laver reglerne herinde ligesom du er jeg en helt alm bruger men hjælper til med at holde øje, så vil helst ikke afkræves svar for noget jeg intet har med at gøre, siden er ikke min.

  • #21   27. feb 2017 Ja jeg synes det er helt okay at de godt må... Nogle fordele skal man da have for at man bruger sin tid på at hjælpe Hg. smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
HG info, links til andre sider

Annonce