{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Efterlysning - hvor er det bedste sted? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne efterlyse min gamle hest Odessa. Er der nogen som har tips til at finde en gammel hest? Et godt sted at søge?


Min gamle hest Odessa søges!
Fra 1998.
Jeg har desværre kun hendes chipnummer, og der er ingen som husker hvor til hun blev solgt. Det var en hestehandler i østjylland.
Hun kan sådan set være død, eller solgt til udlandet - men hvis der var nogen som kunne genkende hende - ville det jo være fantastisk!
Hun havde en fejl ved hendes bagben, og det blev solgt af den grund. Kunne forestille mig hun var en hyggehest nu.

http://www.hestegalleri.dk/galleri/23530-frederiksborg_odessa

Hun har ingen stamtavle, jeg fik dog et føl på hende. Hun hed ikke Odessa da jeg købte hende - hun blev købt af hestehandler i år 2004 cirka.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning - hvor er det bedste sted?
  • #1   11. mar 2017 Jeg havde held med at finde min gamle pony ved at kigge parts- og salgsannoncer på heste-nettet. Men det er et stort arbejde at kigge annoncerne igennem hver uge og man skal være vedholdende for at have en chance for at finde sin gamle hest. smiley

  • #2   12. mar 2017 Ja, det lyder også meget tidskrævende ??
    Men måske man kan snævre søgefeltet ind ved at skrive højde på?

    Tak for at tage dig til til at svare!


  • #3   12. mar 2017 Ja, det er tidskrævende, men nok også den løsning, jeg vil mene giver det bedste resultat.

    Jeg valgte at sorterer efter højde og da ponyen var 115 cm var den blandt dem på første side. Hvis man vil sorterer efter højde, skal man lave et spænd på ca 10 cm, for nogle mennesker er meget dårlige til at vurderer højden smiley



Kommentér på:
Efterlysning - hvor er det bedste sted?

Annonce