{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klargøring af hestetrailer
  • #1   21. apr 2017 Jeg ville strø med pillesmuld eller lignende. Alle jeg har snakket med siger halm kan blive pokkers glat. Derudover plejer jeg ikke gøre andet end det du skriver der.

  • #3   21. apr 2017 Ekstra grime!

  • #4   21. apr 2017 Husk at tage spanden med vandflasken og set den i bilen og ikke i traileren.. Ikke rart for hesten hvis den vælter... Jeg ville have med et ekstra træktov.. smiley

    Mvh TT


  • #5   21. apr 2017 #2
    Hvilke papir tænker du på?


  • #6   21. apr 2017 Maibrit - du er privat og ejer ikke et erhverv ikke? smiley
    Mvh TT


  • #8   21. apr 2017 !!! hvis du skal hente hesten inde for Danmarks grænser, så er der ikke det store at gøre. men HUSK HESTE PAS
    1. er traileren i sikkerhedsmæssigt i god stand. ( bund/sider/dæk/træk )
    2. må den bil i skal køre i, lovmæssigt trække den trailer i skal køre med ( kg/totalvægt samt tjekke kørekortet, om det også er i orden til denne sammenkobling )
    3. som privat person, er der ingen krav om strøgele i bunden i traileren, men er turen over 2 timer, vil jeg mene at noget sugende vil være en god ting, for heste kan ikke lide at tisse på "hård" bund. mange bruger spåner, personligt bruger jeg kattegrus.
    4. hønet er en god tidsfordriv, men kom ikke bare noget wrap i, for hvis din nye hest ikke er vant til denne kvalitet du har, kan den blive dårlig. så enten kom hø i eller få posen fyldt hos sælgeren.
    5. vand ! ja du kan tage lidt vand med i en dunk og en spand. men lad IKKE det stå i traileren, men der nu de færreste heste der gider at drikke vand under turen. og vejret er jo ikke varmt nu.
    6. tag et longetov og en ekstra grime med, det er altid rat med lidt reserve udstyr.
    7. det vigtigste, have god tid. det er ikke noget værre en stress ;o)

    Danmark er ikke så stor, så det er ingen sag at køre fra den ene ende til den anden i et træk.
    Vi har ofte kørt både til Jylland og kbh som er henholdsvis 5 og 2,5 times transport hver vej, uden de større forholdsregler.

    kør pænt, drej roligt, og gas ikke op efter et sving, før traileren er lige udrettet. sørg for at hesten får en god oplevelse. Det betaler sig i den lange ende

    Ønsker dig en rigtig god tur


  • #9   21. apr 2017 Tak alle sammen. Nu føler jeg mig bedre rustet til turen smiley

Kommentér på:
Klargøring af hestetrailer

Annonce