{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

spørgsmål til jer og hesteudstyr {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg er i gang med min sidste eksamen som multimediedesigner og jeg har nogle få spørgsmål til jer som heste ejer som jeg håber i vil hjælpe mig med at svare på smiley
Tusind tak på forhånd

• Alder?

• Bopæl?

• Hvor købte du sidst noget udstyr til din hest? med udstyr menes der pandebånd og trenser og diverse ting

• Hvor ofte køber du nyt udstyr til din hest?

• Hvad lægger du vægt på når du køber udstyr, kvalitet, penge, eller designet?

• Kunne du finde på at købe specielt designet udstyr til jeres heste? f.eks. Egne ideer eller få navn på udstyret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål til jer og hesteudstyr
  • #1   23. apr 2017 Alder?
    22

    • Bopæl?
    Midtjylland

    • Hvor købte du sidst noget udstyr til din hest? med udstyr menes der pandebånd og trenser og diverse ting.
    - Et par år siden tror jeg.

    • Hvor ofte køber du nyt udstyr til din hest?
    - Meget sjældent.

    • Hvad lægger du vægt på når du køber udstyr, kvalitet, penge, eller designet?
    Pris.

    • Kunne du finde på at købe specielt designet udstyr til jeres heste? f.eks. Egne ideer eller få navn på udstyret
    - Ja, har jeg gjordt flere gange, så længe prisen ikke bliver for høj smiley


  • #2   23. apr 2017 • Alder?
    36 år

    • Bopæl?
    Fyn

    • Hvor købte du sidst noget udstyr til din hest? med udstyr menes der pandebånd og trenser og diverse ting
    Det gjorde jeg i denne uge. Ny sadel hos www.saddlefitter.dk

    • Hvor ofte køber du nyt udstyr til din hest?
    Nogle gange årligt.

    • Hvad lægger du vægt på når du køber udstyr, kvalitet, penge, eller designet?
    Farve, Design kvalitet og pris.

    • Kunne du finde på at købe specielt designet udstyr til jeres heste? f.eks. Egne ideer eller få navn på udstyret
    Ja jeg har navn på underlag, og ønsker dette også på dækken og andre underlag og jakker. smiley

    Mvh TT


  • #3   23. apr 2017 Hej HG!
    Jeg er i gang med min sidste eksamen som multimediedesigner og jeg har nogle få spørgsmål til jer som heste ejer som jeg håber i vil hjælpe mig med at svare på
    Tusind tak på forhånd

    • Alder?
    19

    • Bopæl?
    Bornholm

    • Hvor købte du sidst noget udstyr til din hest? med udstyr menes der pandebånd og trenser og diverse ting
    Jeg købte et springunderlag i marts måned.

    • Hvor ofte køber du nyt udstyr til din hest?
    Hver- til hver anden måned.

    • Hvad lægger du vægt på når du køber udstyr, kvalitet, penge, eller designet?
    Både kvalitet, pris og design. smiley

    • Kunne du finde på at købe specielt designet udstyr til jeres heste? f.eks. Egne ideer eller få navn på udstyret
    Nej


  • #5   23. apr 2017 34 år.

    Trekantområdet i Jylland

    Det primære er funktionaliteten. Resten er ligemeget, hvis produktet ikke er velfungerende og løser sin opgave!
    Design er da også vigtigt. Jeg foretrækker noget der er relativt enkelt - efter devisen det bedste smykke er alligevel en god hest. Så hold det stilrent. Flagrende farver, glitter og andet mærkeligt er turn off. Fik jeg sagt, at jeg ledte efter en hest til let dressur og måske prøve kræfter med distance og har fundet mig en western konkurrence hest? Ohh damn, western produkter lever generelt ikke op til det ideal...
    Angående pris: Jeg giver ikke mere end det er værd, men det perfekte produkt kan jeg betale for.
    Designe selv : Normalt kan man finde det man skal bruge i gængse butikker. Print af navn synes jeg ikke er videre stilfuldt...
    Hvor tit: Når jeg synes at jeg mangler noget til hest eller rytter. Regelmæssigt....


  • #6   23. apr 2017 • Alder?
    22år(1994)

    • Bopæl?
    Midtsjælland

    • Hvor købte du sidst noget udstyr til din hest? med udstyr menes der pandebånd og trenser og diverse ting
    2nd Horse & NetHesten

    • Hvor ofte køber du nyt udstyr til din hest?
    Et par gange om måneden

    • Hvad lægger du vægt på når du køber udstyr, kvalitet, penge, eller designet?
    Kvalitet er nummer 1 hos mig, det er super vigtigt. Men da jeg har mange heste så spiller prisen også en rolle.

    • Kunne du finde på at købe specielt designet udstyr til jeres heste? f.eks. Egne ideer eller få navn på udstyret
    Jeg har meget special designet udstyr, så helt sikkert! Det er super fedt at have noget unikt, som man selv har været med inde over! smiley


  • #7   24. apr 2017 Alder?
    39år

    • Bopæl?
    Nordjylland

    • Hvor købte du sidst noget udstyr til din hest? med udstyr menes der pandebånd og trenser og diverse ting
    privat via opslag på facebook. sidste år (2016) en sadel (brugt)

    • Hvor ofte køber du nyt udstyr til din hest?
    når jeg mangler det

    • Hvad lægger du vægt på når du køber udstyr, kvalitet, penge, eller designet?
    pris

    • Kunne du finde på at købe specielt designet udstyr til jeres heste? f.eks. Egne ideer eller få navn på udstyret
    nej


  • #8   24. apr 2017 tak for hjælpen alle sammen, jeg sætter stor pris på hver en besked! smiley

  • #9   24. apr 2017 • Alder? 39 år

    • Bopæl? Kolding

    • Hvor købte du sidst noget udstyr til din hest? med udstyr menes der pandebånd og trenser og diverse ting Pandebånd med sten bestilt hos en dame på facebook (HMK design eller noget lignende)

    • Hvor ofte køber du nyt udstyr til din hest? Syntes jeg køber noget hver måned, fordi jeg står og mangler noget.

    • Hvad lægger du vægt på når du køber udstyr, kvalitet, penge, eller designet? Kvaliteten er vigtig, hvis det er noget jeg skal bruge meget. Hvis det bare er en midlertidig løsning, billigst muligt.

    • Kunne du finde på at købe specielt designet udstyr til jeres heste? f.eks. Egne ideer eller få navn på udstyret Kan godt lide selv at kunne vælge farve, udformning osv., men kunne aldrig drømme om at få navn på noget.


Kommentér på:
spørgsmål til jer og hesteudstyr

Annonce