{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

Novocontact - todelt eller tredelt {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har brug for lidt hjælp.

jeg er bare MEGET usikker på hvilket jeg skal vælge. Problemet er at min hest går og åbner munden under ridningen og vil ikke tage ordentlig sug på biddet. Han er ikke stærk, men heller ikke særlig følsom på tøjlehjælpen. Kan I hjælpe med om jeg skal vælge todelt eller tredelt?

Jeg er ikke interesseret i at høre om forslag til andre bid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Novocontact - todelt eller tredelt
  • #1   23. apr 2017
    Well. Gør han det for løse tøjler eller når du beder ham om at søge ned eller tager i tøjlen? Tygger han på nuværende bid?


  • #2   23. apr 2017 Altså jeg har et 3 delt med D-ringe. Men kan jo ikke svare på om det fungere bedst for din hest. (De fleste hestebutikker låner jo bid ud til prøvning)

    Men... selvom du ikke vil høre andre forslag vil jeg nu alligevel trodse og anbefale et Verbindend biddet fra Neue Schule. Min tidligere også stærke og følsomme hest blev en helt anden hest i hånden. (Størrelserne er dog lidt specielle på det bid) og kender mange med samme oplevelse og erfaring på dette bid. smiley


  • #3   24. apr 2017 Det er ikke altid at nyt bid løser problemet smiley

    Under at kende dig og din hest, så vil mit forslag være god undervisning.

    Jeg ved ikke hvilket der er bedst netop til din hest, det afhænger altsammen af hestens mund og udformning.


  • #4   24. apr 2017 Tak, jeg får meget god og kvalificeret undervisning, som netop har foreslået andet bid smiley

  • #5   24. apr 2017 Jeg har valgt at købe et tre delt, så må vi se hvordan det går smiley

  • #6   25. apr 2017 Pøj-pøj med det nye bid.

    Dejligt at du får god undervisning, det er desværre mange der ikke gør og så forsøger de at løse alle deres problemer ved hjælp at nyt udstyr......


Kommentér på:
Novocontact - todelt eller tredelt

Annonce