{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Knirkende støvler {{forumTopicSubject}}

Godmorgen

Jeg håber, at der er et klogt hoved derude, der kan hjælpe mig af med mit problem!

Jeg har for et par uger siden købt et par nye Cavallo Insignis støvler, og efter at have gået/cyklet og endelig redet dem til, er jeg endelig begyndt at bruge dem til hverdag. Hver gang jeg har redet med dem, har jeg blot tørt dem over med en tør klud.

Men i forgårs var det enormt støvet i ridehallen, så mine støvler havde næsten en helt anden farve pga støvet, hahah. Derfor var jeg så dum (læs: uvidende), at tørrede jeg dem over med en let fugtig klud. I min verden ville en tør klud havde ridset støvlerne med alt det sand, men det er måske bare imaginært?

Nå, men altså, da jeg så skulle ride i går knirkede de noget så frygteligt - virkelig uudholdeligt! Og da de ikke har knirket før, kan jeg kun komme i tanke om den fugtige klud, jeg svingede med i tirsdags. Suk!

Så mit spørgsmål er så - hvordan får jeg mine skønne lydløse støvler tilbage? Hvad kan jeg gøre ved dem, for at de ikke knirker længere?

Og jeg har hørt noget om, at man ikke må bruge læderfedt + lædersæbe på støvlerne? Det er min debut i lange, stive, rigtige dressurstøvler, så jeg har brug for lidt pas og pleje tips!

God dag til jer alle!

Kommentarer på:  Knirkende støvler
Kommentér på:
Knirkende støvler