{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

fluedækken fra biltema {{forumTopicSubject}}

hvordan er størrelserne i deres fluedækken?
holder de ?

har overvejet at købe et par stykker. bare i tilfælde af for mange dyr. har aldrig haft nogle før.
ved godt at dem i biltema ikke er de bedste men pt har jeg ikke de store penge, og normalt plejer der hellere ikke at være de store problemer med fluerne. men kan jo godt se at de nogle gange bliver irriteret på dem, og så vil de bare ind


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fluedækken fra biltema
  • #1   28. maj 2017 Altså vi har en som gik med deres fluedækken sidste år.. og da han er lidt af en kæmpe var det lige snævert nok. Men jeg må indrømme at jeg ikke var særlig imponeret over det.

    Deres regn/vinterdækken et altså noget bedre.. syntes zebradækkenerne er noget bedre. Da de jeg har haft i hænderne var lidt mere "stive" i stoffet. smiley


  • #2   28. maj 2017 Det er til den smalle ende smiley

    Min ser således ud med sit, men måtte tage det af igen, da han ikke kan tage hovedet ned uden at halsen glider ned og nærmest kvæler ham smiley
    Han er en str. 155 cm, men dette er for smalt og de fører det ikke i 165 cm.


    profilbillede
  • #3   28. maj 2017 Det fungerede ganske glimerende til min der er noget mellem bred og smal - ikke mega bred, men heller ikke så smal at hun kan passe fx Bucas Freedom i dækkener.

    Mange af Biltemas hesteting er faktisk ganske glimerende - har også halsdækken derfra og andet og det fungere fint smiley


  • #4   29. maj 2017 Mod fluer og andre større stikdyr, er det meget udmærket og giver ro på marken.

    Vi har haft det til 1'er ponyen som normalt bruger 125 cm.. vi købte i 125 cm, men han kunne godt bruge et nummer større.
    Min hest på 165 cm der bruger 140-145 cm i dækken, kan passe 155 cm (liiidt stort)...


  • #5   29. maj 2017 mine bruger normalt 145-155 (155 er til den store side)
    så hvad ville I vælge ?
    det er to oldenbasser - den ene er lidt til den bedre type mens den anden er til mere sportystype


Kommentér på:
fluedækken fra biltema

Annonce