{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Hest som er bange for smed {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg står i den uheldige situation, at min hest, forståeligt nok, er blevet rigtig bange for smed, efter en dårlig oplevelse. (Smeden hvor en kæmpe idiot og sparkede hende, fordi hun var bange for ham)
Jeg bruger selvfølgelig ikke den samme smed mere, og ham jeg har nu er meget stille og rolig, men hun kan slet ikke lide det og kaster sig rundt. Ved bagbenene sparker hun endda ud, hvilket hun aldrig nogensinde har gjordt ved os før. Kun ved smeden.
Jeg mangler desperat råd til, hvordan jeg kan træne og berolige hende, så hun ikke er så bange.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest som er bange for smed
  • #1   29. maj 2017 du kan prøve og lærer hende det selv. da hun nok er mest tryg ved dig smiley
    heller købe noget berolige til hende og komme det i en brød heller hendes mad
    til og starte med hvis det gå helt galt skal du nok for en god træning ud og hjælpe til med hende


  • #2   29. maj 2017 Altså for min gamle hest, så virkede det, hvis man selv holdt benene. Altså når sko skulle af og der skulle beskæres, så holdt vi selv benet, så smeden kunne komme til. Efter at have gjort det et par gange, så var hun o.k. med, at smeden løftede benene på hende smiley

    Ellers prøv blomstermedicinen bachs nøddråber, de er rigtig gode, og fungerer fint.


  • #3   29. maj 2017 Prøv at kontakte en BBH basisinstruktør smiley De arbejder med hestens angst udfra viden om dens evne til at lære på en rolig og ustresset måde.. Der er en i dit område, Lisette Norah, kan varmt anbefale hende smiley www.blueberryhill.dk

Kommentér på:
Hest som er bange for smed

Annonce