{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den bedste sikkerhedsvest
  • #1   22. jul 2017 Jeg har en Komperdell, det er dog kun den lette i level 2 (ikke godkendt til spring).
    Den er super lækker og virkelig behagelig at have på. Når den bliver lun af kropsvarmen (3-5 minutter efter hvor meget tøj jeg har på), så er den meget fleksibel og jeg mærker den ikke.


  • #2   22. jul 2017 Jeg har investeret i en Race Safe og fortryder intet. På de varme dage er den luftig og rar at have på. Når det bliver koldt bliver den ikke stiv fordi den er lavet af lameller.
    Jeg var så heldig at finde den til 1800kr i en webshop. Kan klart anbefales smiley


  • #3   22. jul 2017 Du kan købe den fineste og dyreste ridevest du vil, men du kan stadig brække både ryg, arme og ben da alt den gør er at tage af for stød ligesom hvis du tager mange lag tøj på. Amerikanske undersøgelser har vist der ikke er færre og mindre alvorlige ulykker fordi du bærer ridevest. Reelt set er en ridevest ubrugelig og kun sat i verden for at tjene penge på godtroende ryttere

  • #4   22. jul 2017 Malli: For os der rider military og er U18 spring rytter er det et krav fra DRF at man rider med vesten til stævne, her kan man heldigvis selv bestemme hvor mange penge man vil bruge på vesten..

  • #5   22. jul 2017 Tusind tak for svarene smiley

Kommentér på:
Den bedste sikkerhedsvest

Annonce