{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefale foder - der kan bruges til både varm og rolig hest :)
  • #1   12. aug 2017
    Det kommer an på om begge heste er lette og holde huld på, om begge heste har samme aktivitetsniveau. Det er desværre ikke altid let og fodre heste ens.


  • #2   12. aug 2017 Begge heste bliver redet 5-6 gange om ugen smiley
    Den ene har nemt ved at holde hul (fjordhest), den anden kan godt tabe sig lidt. Men tænker jeg evt. kunne tilføje noget særligt til den maxirice eller lignende hvis den taber sig for meget? smiley
    Eller lyder det helt tosset.


  • #3   12. aug 2017
    Struktur 100, Equiguard, Care4Life, Horselux Easy

    Det er foder med lav stivelse og lav dosering - altså til en der er varm og /eller let og holde huld på.

    Så kan der tilføjes fiberpiller, linocrunch e.l for huld.


  • #4   12. aug 2017 Nu skriver du ikke hvad niveau de går på - men da mine heste gik LA-niveau fik de begge Horselux easy, det var rigeligt til easykeeperen, mens ham der havde svært ved at holde huld også fik MaxiRice 1 kg/dagligt.

    Nu hvor de går +MB niveau skal der lidt mere krudt i foderet - her er grundfoder Horselux plus, og så får ham der er slank MaxiRice og 3 dl olie ved siden af.

    Mvh Charlotte


  • #5   12. aug 2017 Horsepro Elite og Horsepro fiber fra NAG.

    Har brugt det til en varm hest, en tidligere forfangen hest, shetlandsponyer, en varm men nøjsom welsh cob og en blanding som havde svært med at holde huld. Samt til den jeg har nu. smiley

    Pillefoder i god kvalitet, lavt på stivelse og til meget overkommelige priser. smiley


  • #6   12. aug 2017 Vi bruger Brogårdens suregrow på vores to hest. Den ene er en super rolig oldenborgerblanding, og den anden kan godt være varm, og er en dansk varmblod.

Kommentér på:
Anbefale foder - der kan bruges til både varm og rolig hest :)

Annonce