{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pakkeliste stævne
  • #1   23. sep 2017 Gamacher/bandager
    Klokker
    Strigler
    Underlag
    Sadel
    Stævnenummer
    Hovedtøj
    Jakke
    Hjelm
    Handsker


  • #2   23. sep 2017 Og hvis du skal være væk i flere timer: hø/wrap og en vandspand.

  • #3   23. sep 2017 Uh, hvor spændende smiley

    Jeg plejer, at tage mine hvide ridebukser, paston og t-shirt (langærmet om vinteren/koldt vejr) på hjemmefra.

    Jeg strigler og fletter hjemmefra .

    Så plejer jeg at pakke til min hest:
    Sadel, underlag, gjord, startnummer, hovedtøj, gamacher, hestepas, spand med foder (til efter ridt), en blød strigle og hovrenser.

    Til mig selv:
    Jakke, støvler, sporer, pisk, ridehjelm, printet program + baneskitse (plejer lige at køre den igennem i bilen) og noget let mad (banan osv.)


  • #4   23. sep 2017 Traileren - hø, bund, vand.

    Dit tøj - støvler (spore, hvis det er påkrævet),ridebukser, stævneskjorte, plastron, handsker, hjelm, hårpynt/ting til opsætning.

    Hestens udstyr: gamacher/klokker/bandager (hvis den bruger det), sadelunderlag, trense, stævnenummer. Strigler, træktov og grime. Gerne et ekstra sæt hvis det skulle gå i stykker. Pas og papirer. Flette udstyr, hvis ikke du gør det hjemmefra.

    Og så er det rart nok at have tidsplan med over stævnedagen, skrevet ned hvad du skal gøre hvornår samt en kopi af det program du skal ride. Lidt vand og sukkerholdigt at drikke.


  • #5   23. sep 2017 Hvis du henter DRF's stævneapp har de faktisk en pakkeliste - du kan krydse af når det er pakket og du kan også tilføje ting til listen hvis du synes der mangler noget smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Pakkeliste stævne

Annonce