{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Bygger Ridehus. Erfaringer søges. {{forumTopicSubject}}

Til jer der har fået bygget ridehus hjemme, hvad har det koster i alt og hvad har I fået med i prisen? Både 20x40 og større mål.
Meget gerne billeder og hvilket firma, der har bygget. Og hvad er den allerbilligste måde at få et 20x40?
Der må jo væte store prisforskelle alt efter materialer, lys, barriere og bund.
Så Ja, kort og godt, billigste 20x40 som er fuldt brugbart til rigtig ridning. På forhånd Tak ?


Kommentarer på:  Bygger Ridehus. Erfaringer søges.
  • #1   10. nov 2017 Vi ligger i de samme tanker, dog kan vi næsten gøre det hele selv smiley hvilket spare os for en væsentlig sum penge... så hvis man har mod tid og overskud til det så synes jeg det kan betale sig smiley

    vi ligger omkring de 550.000kr for 20x40 meget vedligeholdelsesfrit og knap en mio.kr for en 20x60 inkl. bokse på langsiden stadig meget vedligeholdelsesfrit..

    Men ring til div. entreprenører få dem til at gi et tilbud smiley
    Inden skal i have alt på plads, hvilken materiale i vil bruge mm.

    Mange har været glade for en rundbuehal de er væsentlig billigere dog fås de ikke med de standard mål for ridebane, mener den max er 16 el. 18x så lang du ønsker smiley


  • #2   11. nov 2017 Må jeg lige hæfte mig på her, er lidt nysgerrig på emnet, da vi skal købe gård næste år og man skal da have en ride hal smiley

Kommentér på:
Bygger Ridehus. Erfaringer søges.

Annonce