{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Hvor kan jeg finde ham? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg solgte for lidt over et år siden min shetlænder. Jeg skrev et par gange med den nye ejer i månederne efter salget, for at høre hvordan det gik mm., men så mistede jeg hendes kontaktinformationer.
Jeg har i lang tid gået og tænkt på ham og hvordan det mon går med ham. Jeg fandt frem til nuværende ejer via heste-nettet, men hun lader ikke til at ville svare på min besked (kan se at hun har været online siden jeg skrev). Er derfor begyndt at blive lidt urolig for om han måske er blevet solgt igen eller endnu værre, at han er død. Der er kontrakt på ham som hedder at jeg har forkøbsret hvis hun skal af med ham en dag.
Ikke fordi jeg mistænker nogen for noget, men jeg vil bare så gerne vide hvordan det er gået den lille skid. Jeg savner ham utrolig meget.

Er der nogen som ved om jeg kan finde frem til ham på anden måde? Har overvejet om man kan ringe til landscenteret for at få oplyst om han evt. har skiftet ejer siden eller om han stadig er hos hende. Kan man det?
Foreslag modtages meget gerne, tak!

Kommentarer på:  Hvor kan jeg finde ham?
  • #1   13. nov Du kender vel hendes navn? jeg tænker at du kunne prøve krak?
    Jeg har aldrig selv ringet derind så ved slet ikke om man kan, men det er da et forsøg værd?

• #2   13. nov Landsregistereret har sikkert tavshedspligt..

Hvis du kender navn og adresse, så kan du jo Google tlf nummer.

Men det behøves ikke være noget skummelt i at hun ikke svarer. Der er ikke nødvendigvis noget galt med ponyen.
    Nogle hesteejere føler bare ikke, at det er deres ansvar at opdatere en gammel ejer løbende.
    Og så er der nogle, som følger det princip, at man fodrer afsavn ved at fortsætte med at følge med - i stedet for at konstatere, at ponyen er solgt af en god grund, og man er et andet sted i livet nu. Og det er pony også.

Vi fungerer på så mange forskellige måder...

• #3   13. nov Hun har et ret borgerligt navn, så det er stort set umuligt at finde hende på krak via navet.

Som jeg skriver mistænker jeg heller ingen overhovedet. Ej ville jeg forvente at hun ville holde mig opdateret bare fordi jeg selv gør det med gl. ejer af min nuværende hest. Personligt finder jeg det blot mystisk at personen ikke svare når hun ved at jeg prøver at kontakte hende. Jeg er kun interesseret i at vide hvordan ponyen har det, da det snart er et år siden at jeg hørte fra dem sidst.
    Men så må jeg jo bare være en af de mennesker som forsat holder af et dyr, selvom den ikke er hos mig mere. Synes det er rimelig normalt at vise interesse for dens liv hos ny ejer.

• #4   13. nov På hg står der vist post nr på - goggel hendes navn plus postnr så burde du kunne finde hendes nr

Kommentér på:
Hvor kan jeg finde ham?