{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Alternativ dyrlæge? OSO opgave {{forumTopicSubject}}

Hej hg.

Jeg skal skrive en oso opgave. Og står derfor og skal finde mit emne. Jeg tænker, at jeg skal vælge en retning med dyr. Og gerne i den lidt mere "alternative afdeling" Men er der nogen uddannelser, fx dyrlægeuddannelsen bare med naturmedicin osv?

Og ellers andre alternative uddannelser med dyr?

Håber at I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternativ dyrlæge? OSO opgave
  • #1   13. nov 2017 Dyrlægeuddannelsen er dyrlægeuddannelsen - sådan er det, der er ikke nogen A- eller B-uddannelse.
    Men når man er uddannet, kan man jo kaste sig over forskellige retninger, og hvis du gerne vil skrive om dét, så synes jeg da at du skal prøve at kontakte en af de utallige dyrlæger, som beskæftiger sig i den retning.

    Prøv at Google på alternativ dyrlæge, så kommer der en masse forskellige dyrlæger med forskellige "hjertesager" frem. Så kan du jo vælge den, der kommer din smag nærmest - eller prøve at kontakte nogle forskellige.


  • #2   13. nov 2017 Tak mimre.

  • #3   13. nov 2017 Tove Due er jo dyrlæge, men arbejder mest i kiropraktik og akupunktur smiley

    Mvh TT


  • #4   13. nov 2017 Nogle alternative behandlere har en menneskeuddannelse, og har så bygget ovenpå og behandler dyr.
    Fx fysioterapeut, som bliver hestemassør.

    Hvis du skriver om alternativ behandling, så skal du være bevidst om, hvor meget / hvor lidt dokumentation man har for effekten.
    Massage effekten er fx undersøgt og det varer indtil flere minutter efter massøren har fjernet hænderne. Så, det er ikke effektiv behandling i min verden.
    Men folk kan jo også betale af andre grunde, fx fordi det er rart. Jeg har da selv betalt for massage, fordi jeg hellere ville føle velbehag end anspændthed - men jeg bildte mig ikke ind, at jeg ville få mere ud af det...


  • #5   13. nov 2017 En hest jeg passede havde en alternativ dyrlæge, hun brugte magnetplastre når han havde nogle knopper. Men ved ikke om hun også brugte natur medicin.

Kommentér på:
Alternativ dyrlæge? OSO opgave

Annonce