{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal dygtig kiropraktor til hest (Sjælland)
  • #1   16. nov 2017 Hvis du er villig til at køre efter det og køre helt til Haslev, så kender jeg nogen, som er glade for Maja Guldborg. Hun har flere efteruddannelser, så vidt jeg har forstået, og interesserer sig især for neurologiske lidelser, som hun mener, ofte kan være den primære årsag til hesten ikke fungerer optimalt.
    Jeg synes i hvertfald, at hendes arbejde er super interessant, og jeg håber, at når økonomien er til det, at min hest også kan blive behandlet af hende.


  • #2   16. nov 2017 Jeg har brugt kiropraktoren der er tilknyttet fakse dyrehostpital.

    Jeg var rigtig glad for hende, stod med en hest der var fuldstændig lås i begge korsled og 3 lændehvivler, og hun fik virkelig løsnede ham op og han var sig selv igen.
    Desværre var årsagen til hans låsninger desværre slidgigt smiley


  • #3   16. nov 2017 Det røde lyn- fik din hest det bedre og gik bedre efter behandling påtrods af slidgigt ? Æv med slidgigten, det er sku træls

  • #4   16. nov 2017 Ja han gik bedre smiley men desværre ved slidgigt har det krævet mange gange, så nu har jeg taget valget han skal ha fred smiley

  • #5   16. nov 2017 Jeg er super glad for Rikke Andersen (ryet.dk)
    Hun er 100% den mest grundige kiropraktor jeg har haft ude. Hun er fra jylland, men køre jævnligt til sjælland.


  • #6   16. nov 2017 Er glad for at høre jeres erfaring/anbefaling smiley
    Det røde lyn-kan godt forstå dig og føler med dig


  • #8   18. nov 2017 Katrine beier v. Jystrup hestepraksis smiley hun køre også ud og er bare generelt virkelig sød ved hestene og god til at forklare smiley

  • #9   18. nov 2017 Glad for at høre jeres anbefalinger. Hvis der er flere der gerne vil bidrage, gerne fra Nordsjælland også.
    Jeg er begyndt at kigge på de forskellige smiley


  • #10   18. nov 2017 Jeg kørte min til tormod forleden, efter næsten 3år hvor vi har kæmpet med skader, genoptræning, flere skader mere genoptræning, en hest det ikke rigtig vil fungere under rytter. Et utal af dyrlæge besøg på Faxe. Flere forskellige kiropraktorer, KST behandling og massage. Vandbåndstræning osv. Var jeg ved at være godt frustreret, især fordi jeg efterhånden følte Faxe famlet midt i blinde og ikke kunne se heste ikke hang sammen når den gik og ikke ville/kunne bruge sig korrekt trods den ellers er meget korrekt bygget i forhold til at gå dressur.
    Tormod har aldrig mødt mig eller hesten før og kendte ikke til vores lange forløb. Han så den skridte frem og tilbage og sagde så den kan ikke gå højre rund og venstre rundt vælter den ind af og kan ikke tage bæring på venstre bagben, spot on enlig en der kunne se det jeg føler og som min underviser kan se. Han sig med det samme at den har en gammel skade i hoften og og fået følge skade i knæet af at gå og aflaste. Vi skal nu til ny dyrlæge der ikke kende hestens historie og lange syge historik som forhåbentlig kan se på hesten med friske øjne, og koncentre sig om det her i stedet for alle de andre små følge skader vi har haft gennem tiden som er det eneste Faxe har kunne finde. Han kunne ikke behandle på hesten pga skaderne og på trods af han faktisk brugte tid på at se heste gå/mærke på den og forklar mig om det hele. Skrive ned hvad vi skulle sige til dyrlægen skulle han ikk have en krone for det fordi han ikke kunne behandle hesten.
    Jeg har været ved at gå ud af mit gode skind og været ved at opgive hesten fordi jeg simpelthen ikk magtet mere. Så nu er jeg spændt på hvad den nye dyrlæge siger. Det er ikke sidste gang jeg har været hos tormod


  • #12   19. nov 2017 -annika_nielsen_og_raunsgaards_dina_n hvem er Tormod? Får intet ved at Google nemlig

  • #13   19. nov 2017 Han bor på Fyn men kommer rund i det meste af landet. Google evt tormod kiropraktor så kommer der flere tråde om ham på hn.
    Jeg kender ikk så meget til ham, men fik en tid gennem Merete der er oppe på Slangerupgaard


Kommentér på:
Anbefal dygtig kiropraktor til hest (Sjælland)

Annonce