{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

berider uddannelsen praktik {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er en 15 årig pige som går i 10 klasse på efterskole og, da jeg tænker på at uddanne mig som berider søger jeg et sted jeg kan komme i praktik. jeg ville rigtig gerne følge en som er igang med uddannelsen, så jeg kan se hvad det indebære. eller følge en som er uddannet. det skal helst være med springheste og så et sted ved Midtjylland - Sønderjylland smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  berider uddannelsen praktik
  • #1   19. nov 2017 Du skriver at du søger.. Du må oprette en annonce! Man må ikke søge efter ting i forum.. Men omformuler dit emne hvor du måske kan spørge om nogle ved hvor du kan henvende dig.. smiley

    Mvh TT


  • #2   19. nov 2017 Bedsste foreslag er at kontakte Malling Landbrugsskole, hvor uddannelse foregår smiley hvis ikke du ønsker at være direkte på skolen, kan du spørge dem og der er nogle steder de kan foreslå hvor det er muligt at følge en elev.

  • #3   19. nov 2017 Går ud fra at det er 10. klasses praktik du gerne vil ud i?
    Jeg tror faktisk at det letteste er, at kontakte en berider og høre om det er muligt at være i praktik hos dem. Jeg kender selv en del beridere, men mange af dem er ansat på rideskoler, hvor der jo er både spring, dressur, elevhold og måske også voltigering. Vi har to beridere ansat på vores rideskole i Esbjerg - ved at de begge har haft praktikanter før.


  • #4   18. dec 2017 okay, tak! det vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
berider uddannelsen praktik

Annonce