{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rambo dækken str.
  • #1   22. nov 2017 Det er jo ret svært at sige, for det er jo ikke til at vide, hvordan lige præcis din hest vokser. Medmindre du står og mangler et dækken lige nu, og derfor vil investere i et Rambo Duo, så vil jeg måske vente og se tiden an? De kan jo holde i rigtig mange år, og er derfor ikke dyrere i længden, end hvis man køber billige dækkener, som skal skiftes ud ofte. Men hvis du så kun får glæde af dækkenet en eller to sæsoner, så har det jo været noget dyrt. Du kan selvfølgelig altid sælge det.
    Du kender ikke nogen, som har et str. 155 liggende? Min bruger selv den størrelse i Rambo Duo, og indtil videre alt andet Horseware, og hun syner noget større end din (går ud fra, at det palominoen?) Hvor høj er den pt?


  • #2   22. nov 2017 Min er 160 lige pt.
    Dog er det svært at vide hvor stor huk bliver, sa mor er pony og far hest.

    Hun går med et rhino dækken lige nu i str 140, som hun lige knapt kan passe.

    Bucas ville hun nok ikke komme til at passe næste år.

    Står og mangler til når det bliver rigtig vinter... Da hun har besluttet sig for ikke at sætte noget pels smiley smiley


  • #3   22. nov 2017 Og hun er mester til at ødelægge dækkener smiley

  • #4   23. nov 2017 Jeg venter altid med at købe dyre dækkener til de er færdigudvoksede smiley

  • #5   23. nov 2017 Hm.. Den ligner umiddelbart bare ikke en, der, i mine øjne, vokser til en str. 155. Men det kan man jo bare slet ikke regne med.
    Hvis du kan prøve en str. 155 på hende, vil jeg gøre det, og helst Rambo Duo dækkenet, da nogle af deres dækkener har væsentlige andre faconer, som kan gøre at dækkenet virker enten større eller mindre.
    Ellers kunne du evt. også købe et af de lidt billigere Horseware dækkener med liner system? Så kaster du ikke lige så mange penge efter det.
    Amigo laver nogen til 1250kr. med 250gr. + hals, og så kan du selvfølgelig også komme liner smiley De har garanteret også nogen, der er endnu billigere, men så er der nok ikke v-front


  • #6   23. nov 2017 Af Horseware dækner synes jeg at Amigo og Rambo er ret ens i str. Hvor imod at Rhino har en lidt anden pasform.

    Min den gamle hest brugt str 145cm fra hun var 3 år og frem til hun ikke var mere (13 årige).

    Så lige at sige om det evt kan passe næste år, er godt nok svært. Vokser den i højden så er det nok ikke et problem, men lægger den sig meget ud, kan det måske godt være at det bliver for småt.

    Men det sværeste at spå om, er fremtiden smiley


  • #7   23. nov 2017 Ville også helst have ventet til næste år, men hun er mester til at ødelægge dækkener og hun har brug for dækken da hun ikke sætter pels...

    Hun kommer ikke op i str 155 det ved jeg udmærket godt.
    Jeg skal bare finde ud af om at det skal være str 140 eller 145 smiley

    Hvordan er rhino i forhold til Rambo?

    Har pt et rhino str 140 som bliver nok for smalt næste år smiley


Kommentér på:
Rambo dækken str.

Annonce