{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Endelig tilredet {{forumTopicSubject}}

Endnu et glædesemne fra mig, men det er lige nu jeg har tid

For 14 dage siden blev min 3 årige islænder færdig med sin tilridning, og jeg kan ikke få armene ned over, hvor stolt jeg er af ham - trods det kostede mig sved, tårer og smertestillende.

Jeg har via mit arbejde i træningsstald været med til at tilride mange islændere, men Oliver (min egen) blev alligevel en udfordring. Han har en far og morfar der begge avler lidt stridige heste og DET kan mærkes på Oliver. Han er typen der spørger om jeg ikke hellere vil til højre, når jeg siger venstre.
3. gang på ryggen af ham blev jeg smidt af med et brag. Og jeg har virkelig ikke været smidt af længe, så det kom bag på mig + at jeg landede rigtig rigtig dårligt, så jeg måtte i seng i 3 uger med hjernerystelse, rygsmerter og smertestillende.
4 uger efter min uimponerende afsidning gik jeg igang med ham igen, og efter et par gange i ridehuset var vi klar til at komme på tur trods jeg var blevet lidt en kylling...

MEN efter en flyvetur mere og 5 ugers skovtur er min lille musse tilredet Nu er han ude i "ungdomsklubben" igen med de andre unghingste og -vallakker, så han kan tænke over tingene, bølle af og vokse inden jeg tager ham ind til foråret og gangsætter ham

Kommentarer på:  Endelig tilredet
Kommentér på:
Endelig tilredet