{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  White line disease!?
  • #1   13. dec 2017 Jeg har kæmpet med WLD hver sommer gennem en årerække. Intet om vinteren selvom ponyerne stod på halmmadras, men så snart det blev sommer var den gal.

    Vores løsning var mindre græs og mere strå og så bibeholde vinterfodringen. Derudover behandlede jeg med et produkt fra farriers formula. Kan fås hos Bergers.

    Når dit optræder nu, er det jo nok ikke samme udløsende årsag, så du må finde ud af hvad det evt kommer af, og om du kan ændr dit management af hesten. Og så vil jeg klart anbefale det produkt fra farriers formula, da det virkelig er effektivt ift alle de andre jeg prøvede.



  • #2   13. dec 2017 vi købte en liter koncentreret iodine ved smeden. Heraf laves en liter brugsopløsning ad gangen som vi stiller hoven i - i en passende beholder. Vi bruger en metal skål (kalvefoderskål)

  • Louise C
    Louise C Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   13. dec 2017 Min hest har haft det næsten helt op til kronranden. Det blev skåret frit, og den fik kunsthov på. Jeg skulle give ham flydende kerabol, og så kan jeg virkelig anbefale Kevin Bacon's hoof solution til sur stråle. Det er virkelig noget der hjælper smiley

Kommentér på:
White line disease!?

Annonce