{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Dressur gamacher, hvilke er dine favoritter? {{forumTopicSubject}}

Ønsker mig nye dressur gamacher, men hvilke?

Hvilke synes du er de bedste?

Mine favoritter er Eskadron, helt simple. Har et sæt Piaffe EVO, men dem er jeg godt nok træt af, de er så besværlige at lægge på, så de sidder ordenligt.
Har også haft et sæt HG, de sad ikke specielt godt.

Har også forsøgt med RBH, de holdt ikke en gang 3 mrd, førend at der var slidt hul, indvendigt. For dyre og for dårlige, så den model står ikke på listen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur gamacher, hvilke er dine favoritter?
  • #1   13. dec 2017 Lammegamacher, mærket er lige meget. De er ikke særligt dyre og virkede fint som strygegamacher til min hest. RBH er kun til pynt, og jeg synes ikke Eskadrons er pæne.
    Jeg har også haft et par HG gamacher og de var Full i højden, men Cob i omkredsen.


  • #2   13. dec 2017 Jeg er også tilhænger af de traditionelle Eskadron gamacher...

  • #3   13. dec 2017 Mine er helt klart professionel choice elite gamacher, da de giver en super god støtte, ligger super godt på hesten, nemme at ligge på, og er dejlig bløde, de er også i den noget dyre ende, men de er helt klar pengene værd smiley

  • #4   13. dec 2017 Jeg ønsker mig disse smiley

    Mvh TT


    profilbillede
  • #5   13. dec 2017 Nu spørger du jo hvilke der er ens yndlings - og mine favoritter er Rider by Horse smiley Jeg har haft mine i fire år nu, de er mine mest brugte gamacher, men der er ikke så meget som antydningen af huller eller egentlig slidtage på dem, så jeg er super tilfreds med dem! smiley

    Jeg har også lammeskindsgamacherne fra HG, de er ganske fine, men jeg synes faktisk ikke pasformen på dem er så super god som jeg havde håbet på.. smiley

    Derudover har jeg nogle PC Ventech Elite, de er også rigtig fine, men de koster selvfølgelig lige noget mere end de fleste andre gamacher smiley
    Ellers foretrækker jeg bandager smiley


  • #6   14. dec 2017 Er ved og skaffe mig af med alle mine gamacher i RBH stil - har haft nogle i forskellige mærker. De duer ikke på min, der kommer uanset mærke en del ridehus bund ind i især baggamacherne.

    Har købt nogle lammegamacher fra Equest som jeg er glad for, de sidder ganske glimerende. Jeg vil vældig gerne ha' nogle alla horseguard, Le meiux og verdeus - dressur gamacherne.


  • #7   14. dec 2017 jeg bruger kun Lemieux og Premier Equine

  • #8   14. dec 2017 Nu er det ikke prisen der afgører om det er en god gamashe.

    Mine Verdeus Piaffe EVO, var bestemt ikke billige, men de er bare SÅ besværlige at lægge på..... smiley smiley smiley


Kommentér på:
Dressur gamacher, hvilke er dine favoritter?

Annonce