{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Spåner bund {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg vil gerne lige have fat i alle her der har en hest der står på spåner i boksen!

Mit problem er den, at min pony han sviner ikke, han tisser og skider oppe bag i boksen!

Jeg tager tis hver 2 uge! (Bundmuger helt totalt)
Ellers fjerner jeg hø og klatter hver dag!

Men hans bund den er mega mørk! Jeg kan simpelthen ikke holde den lys!
Den er tyk og luftig (15 cm)

Hvad gør i andre for at holde den lys?

(Venligst ikke kom med buddet om træpiller, da det ikke kommer til at ske smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spåner bund
  • #1   14. dec 2017 uanset hvad ud vælger, så vil bunden altid blive mørk.
    spånerne er der for at suge væske, og så snart de har været i kontakt med væske Tis eller vand, så bliver de mørke, dette kan ikke forhindres..


  • #2   14. dec 2017 Vi har en hel stald med 30 bokse med spåner og vi har også problemet men ikk så meget og re udover tage en god stak engang imellem og så smid godt. Med spåner herude får de spåner hver 2. Dag og så går det rimelig

  • #3   14. dec 2017 Hvorfor er det et problem at den bliver mørk hvis den stadig virker luftig og tør?

  • #4   14. dec 2017 en spånebund skal ikke være snehvid hele tiden. Det er først når spånerne bliver meget mørke eller røde de skal fjernes

  • #5   14. dec 2017 Enig med de andre. Så længe den er er tør, så gør det ikke noget den er mørk. Jeg vender dog bunden hver dag og tager både klatter og det værste våde, det synes jeg er nemmest.

  • #6   14. dec 2017 Okay tak.
    Den er luftig og tør, men mørk :))


  • Louise D
    Louise D Tilmeldt:
    jul 2014

    Heste: 1 Emner: 9 Svar: 35
    #7   14. dec 2017 Min part står også på spåner og tisser meget. Han prutter dog kun et sted op af vægen. Jeg fjerner alt vådt hver dag og putter nye spåner på hver dag efter behov ca. 1 pakke hver 10-14 dag. Han står på gummimåtter og behøver derfor kun strøelsen i midten hvor han tisser.
    Hans bund er altid luftig og lys. Hvis man sørger for at der er et godt lag min. 15 cm og fjerner alt tis synes jeg den er nem at holde pæn.


Kommentér på:
Spåner bund

Annonce