{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

heste der ikke kan enes... {{forumTopicSubject}}

har lige hentet den nye låne ismule igår, og hende og bøffen kan bare ikke li hinanden..
bøffen er desideret aggresiv.. har aldrig set ham sådan før..

nu er de puttet på hver sin side af et hegn, men det er jo ikke en holdbar løsning i længden ( ikke mark nok og kun et skur ) ..
tør ikke løbe an på at lade dem "ta kampen" da begge har dårlige ben og ismulen har sko på..

nogen gode råd?
hvor længe kan det gå inden de accepterer hinanden?


Kommentarer på:  heste der ikke kan enes...
  • #2   27. sep 2009 Måske du skulle lade dem stå i boks ved siden af hinanden et par dage inden du lukker dem ud sammen så de vænner sig til hinanden. Den nye hest træder jo sådanset ind på den gamles territorium og derfor bliver den aggressiv. Lad dem lære hinanden at kende først. smiley

  • #3   27. sep 2009 Hej
    Ikke for at være negativ eller ikke tro på det, men min gl hoppe har ind imellem været svær for andre heste at enes med.
    Da jeg købte Mille gik de to bare i super spand sammen, kan dele mad osv.
    I oktober sidste år købte jeg en hoppe mere og wow man skal stadig ikke stå mellem dem, så kommer man i klemme.
    De lærer aldrig at enes men har delt marken op mellem dem, så de går altid i hver sin ende.
    Håber dine kan lære det.


  • #4   27. sep 2009 tak for råd smiley ..
    kan ikke lade dem være boks naboer, da vi udelukkende har løsdrift..
    var ellers en rigtig god ide.. smiley

    giver det et par dage med hver sin mark, og håber bøffen holder op med det biden over hegnet..
    træls ting..


  • #5   27. sep 2009 har selv stået i det samme , havde købt en lækker shetlænder til at stå sammen med min zika, men zika ville slet ikke stå sammen med den, hun var mega ond ved den, vi havde shetlænderen i et halv år, og prøvede alt, men måtte til sidst sælge den stakkels shetlænder, da det bare ikke fungerede. håber det lykkes for dig.:-)

  • #6   27. sep 2009 elin B:
    Nåeh okay - det er ellers en god ting. :). Det med hver sin fold er jo også lidt det samme som med bokse ved siden af hinanden, dog bare med mere plads så de kan komme længere fra hinanden.


Kommentér på:
heste der ikke kan enes...

Annonce