{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Zenta min kære hund er død :'( {{forumTopicSubject}}

det er med rystende hænder og stortudene øjne jeg skriver dette

min kære Zenta er borte langt langt borte

hun var mit et og alt hun var spicail ikk kun fordi hun var min hund men mange andre syndes det også fordi at
hun havede et forfærdeligt dårligt liv , med tæst,narko sultning osv smiley

hun var enestående hun sage ik noget til at hun blev tæsket eller min far gav min lille søster lov at ride på hende smiley eller noget andet det var sjældent man hørte et bjef fra hende smiley

Kære zenta smiley
jeg vil altid savne dig og kigge op i himlien til diq hver aften
jeg ved at du havede det svært og ikke havede det godt selv om du var rask :'(kære zenta du lykkelig da du var hos mig og nu er jeg bare ulykkelig jeg savner dig så mega mget jge sidder og stor tuder nu kan ik lade være at tænke på dig :'(vi ses måske min kære spicale hund som jeg aldrig glemmer og altid vil sørge over

ULYKKEN smiley
zenta var i kennel da helle min tidligere pap mor skulle på ferie på fyn
hun blev ringet op af dem der havede kennlen
at zenta havede det dårlig!!!de kørte den så til dyrelæge og han sage det nok var bedst og aflive hende og det gik helle med på

fredag ,28-7-06:'( ETTE ER MEGET SVÆRT FOR MIG OG SKRIVE JEG STOR TUDER OG MINE HÆNDER RYSTER smiley HÅBER I ALLE HAR FORSTÅELSE

var den væreste dagf i mit liv :'(min pap mor ringede og spurte hva jeg lavede jeg svarede 2jeg er ude og ride med lea,louiseog julie"så svarede hun at hun skulle fortælle mig noget såm jeg nok blev meget kedafdet ZENTA ER DØD :'(jeg stor tudede og spurte efter lidt tid hvorofr :'(hvorofr min lille skat var væk og altid ville være det og hun svarede at hun havede været på kennel og havede nægtet og spise hun havede drukket lidt (det var 40 grader den dag )og dem på kenneln havede ringet til min pap mor og og fortalt zenta havede det dårligt !! de kørte så til dyrelæge med hende og han sage det var bedst og avlive hende så det blev hun smiley

den hun var mit et og fucking alt smiley jeg vil aldri glemme den men det bedste var at den fik fred den har haft et forfærdeligt skod liv den er blevent tæsket og midshandlet osv

Zenta valgte og ik at spise på den der kennel da hun var u tryk og troede at helle havede forlat hende:'(

der er mange hunde og mennesker der dør i denne her varme og zenta er en af dem alle smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zenta min kære hund er død :'(
Kommentér på:
Zenta min kære hund er død :'(

Annonce