{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hestehandler torben ved rønnede
  • #1   11. okt 2011 Jeg har købt Mille og en pony, og vi synes han har været meget fair.

  • #2   11. okt 2011 I skal holde jer langt væk fra det sted . Han snyder med alt der kan snydes med !! Stamtarvle , alder osv alt, hans pas får han lavet i tyskland og de gælder ikke herhjemme.. Sælger heste der er syge og fejler noget .

    Han er ikke særlig sød mod dyrene, de får bare lov til at sove på stald gangen når han har for mange heste og ikke flere bokse.

    Ja keder stedet og har ikke et eneste godt ord om ham .


  • #3   11. okt 2011 jeg har gode erfaringer med ham , han er fair med priserne og byttehandler , måden han holder hest på er jeg ikke enig med ham i, men der er mange som ikke er hestehandlere jeg heller ikke er enige med om hvordan man holder hest . jeg har aldrig oplevet han har fusket med alderen eller pas . og det kan ikke lade sig gøre at lave falske pas i tyskland , så det tror jeg ikke på . , og du skal selv skældne mellem rygterne om ham . for der er dem der føler sig snydt af ham og mener at han skal have en offentlig sviner , så mærk efter i dig selv om det er noget du kan stå inde for selv . og handel ud fra det .


  • #4   11. okt 2011 Han hentede Ramses og skal også hente Ceres, for hende der har købt dem. Han virkede som en meget rar mand.

    Vi har lige haft sygdom i stalden hos min far, hvor han har meldt ud at han IKKE vil hente Ceres før vi er helt sikre på at han er rask, og ikke kan smitte, det af hensyn til hans egne heste, såå han er da vist ikke interesseret i at sælge syge dyr...


  • #5   11. okt 2011 Vi har 4 af hans heste ude på den rideskole jeg kommer på, hvor han ikke havde plads til dem..

  • #6   11. okt 2011 Jeg vile ikke anbefale ham! Har ikke haft gode oplevelser med ham!

  • #7   11. okt 2011 Aldrig i livet om jeg skulle have hest derfra!

    /Henriette


  • #8   11. okt 2011 Som hos alle andre hestehandlere er det både gode og dårlige ting at sige afhængigt af folks individuelle erfaringer med ham/andre hestehandlere.
    Tjek herinde i forum og derudover synes jeg du skal tage forbi og kigge og danne dig dit eget indtryk.


  • #9   11. okt 2011 Jeg har haft både gode og dårlige erfaringer. Hvad angår rideheste har jeg ikke været så heldig - det er dog ikke nødvendigvis Torbens skyld - han stoler jo på, hvad ridepigerne siger, men efter min vurdering, er de ikke særlig gode til at ride, og heller ikke til at vurdere hestens stærke / svage sider.

  • #10   11. okt 2011 nej de er ikke gode de ride piger han har. jeg har redet min anglo araber for at komme der ud. aldrig i livet jeg ville købe eller sælge til ham . hans tøser der rider ødelægger hestene, de syns det er rigtig sjovt at drille dem osv til de prøver a smide dem af, for det syns de er MEGET SJOVT !!-.

    han burde slet ikke ha heste, eller ride pigerne !


  • #12   11. okt 2011 Jeg har handlet flere gange med Torben, men kender ham så også ret godt...
    Han er jo hestehandler - kan han mærke han kan tage rø*** på dig, så gør han det! Men folk han har respekt for, der er han altså super at handle med.

    Så tag derud, mød ham og dan dit eget indtryk - og så skal man selvfølgelig holde øjnene åbne, når man handler - men jeg vil mene du kan blive snydt lige så meget ved en privat.



  • #14   11. okt 2011 Hold dig væk..

  • #15   11. okt 2011 jeg har også kun dårlige erfaringer med den mand....

    min første hest komude fra ham, det viste sig at være en hest der skulle have været slagtet, men da den kunne stå på sine ben blev den solgt videre...

    min dyrlæge fortalte mig at han var Torben altså, rigtig sød til at komme og hente heste omgående som dyrlægerne havde dømt til døden, han skulle hente dem, og kører dem til slagt, men problemet, var bare at kunne hesten stå på sine ben solgte han dem gerne videre...

    jeg vil bestemt heller ikke anbefale dig at handle med ham.


  • #16   11. okt 2011 jeg kender en hun solgte også en pony til ham, en sød stille og rolig sort pony. INGEN PAPIR ELLER ANDET PÅ DEN.

    MEN vupti så stod ponyen tilsalg på nettet med fulde papir og pas !
    han snyder så hold dig væk derude fra.


  • #17   11. okt 2011 jeg har en hest derfra.. den virker skam til at være en super god hest.. og med de rigtige papirer med orden i chipning, vaccinationer og medicin siderne.
    Hesten er sød og vlefungerende, men han vil på ingen måder oplyse hvor den kom fra


  • #18   11. okt 2011 vi har købt både pony og heste hos torben, også bytte, har aldrig haft nogle problemer med. ej heller at stamtavle og pas ikke har passet, og der er ingen problemer med at ombytte hvis hesten/pony ikke passer når man får den hjem, en flink mand men hård at handle med smiley lige nu har vi en pinto hvor det alt samme er iorden en super dejlig heste

  • #19   11. okt 2011 ok mange tak for de mange svar..kan se der er for og imod som med alle heste handlere og lige meget om det er privat eller køb hos hestehandler altid handels udersøgelse smiley
    i mit tilfælde ville det være bytte da jeg ikke kan få solgt ponyen jeg har tilsalg, men må nok bare se om den rette dukker op ..selvom jeg har tabt lysten til at ride og skal have en operation , og ydermere kostede den unge af min en formue ,da det så var besluttet at ponyen skulle sælges, da jeg ikke får redet alligevel..


  • #20   11. okt 2011 men det skader jo ikke at kigge og få sig et indtryk af stedet .

  • #21   11. okt 2011 sæt ikke din hest i den stald.... !!!!!!

  • #22   12. okt 2011 det ser heller ikke ud til at jeg gør smiley men rar at høre flere meninger om ham. selvom jeg godt vil have hende solgt er jeg meget interesseret i et godt hjem.

  • #23   8. jan 2012 Jeg syndes Torben er Okey. Han er god til at fortælde en om hestene, og jeg syndes at han virker ærlig omkring hans heste. Han siger hvordan de er mm og gør sig pænt umage med at vise de forskellige heste han vil mene passer til en . Mange heste handler snyder, men det gør private også, jeg vil 100 gange heldere købe hest af Torben end af private. Jeg er blevet snydt så mange gange nu efter hånden af private. Jeg føler mig mere tryk ved at Købe hos en heste handler, da man altid hvis det viser sig at hesten ikke er noget for en, eller at den fejler noget kan man aflevere den tilbage, og få en ny hest. Det kan man ikke hos private, jeg bøvler lige nu med at komme af med en hest jeg har købt privat. Alt hvad jeg havde fået afvide om den hest, at han skulle være passer ikke hos mig. Og hun virker ikke til at hun vil købe ham igen som hun har sagt 100 gange nu. Så kan hun ikke skaffe pengene og så kan hun også kan hun ikke sådan bliver hun ved. Jeg køber min næste hest hos en heste handler så ryger jeg ikke ind i dette igen.. Torben har hjulpet mig en gang med at komme af med en hest, som jeg er blevet snydt med og han vil også denne gang. Jeg kan kun varmt anbefale Torben smiley

  • #24   6. apr 2022 Hej vennere. Jeg ridder hos torben hestehandler. og det har min mor også gjordt hele sit liv. vores heste er alle sunde og raske. jeg er klar over at nogen af jer ikke er tilfredse i alle har jeres årsager. vores heste får smed. og frisk vand og mad. de alle kommer på fold om dagen og sover inde om vinteren. vi er 4 faste ryttere der ude. jeg er 12 og vejer 50kg og er 155cm høj så jeg ridder kat 1 2 og 3 og nogen gange de store heste. vi alle er erfarene ryttere. jeg har redet der ude i 1 år. jeg håber i alle vil lytte til mig ellers er i meget velkommen til at skrive en privat bedsked til mig. mvh Savannah Rubini Herlov

Kommentér på:
hestehandler torben ved rønnede

Annonce