{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Glædes indlæg! Får måske snart min første hest! {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Jeg har lige modtaget en fantastisk nyhed fra min mor! Sagen er den at jeg aldrig har haft egen hest, men mine bedsteforældre avler lidt selv. Jeg har altid gerne ville købe en af deres heste, men de har aldrig taget det seriøst. Jeg har så prøvet at snakke med dem om at købe eller i hvert fald ride en af deres heste, da de har en unghest på 5 år som de ikke kan få solgt og når jeg kommer hjem fra efterskole, så mangler jeg en hest at ride. Dog har de ikke taget mig så seriøst. Men så har min mor haft ringet til mine bedsteforældre og snakket med dem om det. Hesten jeg er interesseret i står til 15.000, men for mig kunne de godt gå lidt ned i pris. Min mor ringede så til den rideklub jeg skal starte i efter sommerferien og spurgte om de gjorde i tilridning af ungheste, og det gør de. Så snakkede de om alt det med at jeg måske får en unghest som skal tilrides og at jeg gerne vil hjælpe lidt med det, så jeg samtidig kan lære en masse. Og i mine øre lyder det helt perfekt! Jeg snakkede så med min nuværende ridelærer på efterskolen og hun synes det var en super god idé og en god mulighed for at udfordre mig selv og lære en masse. Så jeg går og håber helt vildt på at jeg endelig kan få min egen hest og gjort noget mere ved min ridning! smiley
Jeg ved godt at det er et kæmpe spring når jeg aldrig har haft egen hest og så skal til at have unghest, men jeg ser det mere som en måde at lære en helt masse. Og hvis den så skal opstaldes på den rideskole jeg skal gå på, så er der forhåbentlig en masse omkring mig som kan hjælpe mig smiley

Er helt oppe i skyerne, wiiii!


Kommentarer på:  Glædes indlæg! Får måske snart min første hest!
Kommentér på:
Glædes indlæg! Får måske snart min første hest!

Annonce