{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Mountain & Moorland´s For Fun 2012 {{forumTopicSubject}}

Så er vi idag tilmeldt til Mountain & Moorland´s For Fun 2012 og jeg glæder mig som et lille barn til en skøn dag hvor en "krykhusar" som jeg og "hypokonder-hest" som Medina kan være med ! Sidste år var vi også tilmeldt men Medina blev sparket alvorligt 2 dage før, så vi kom ikke afsted .

Medina og jeg skal deltage i en eksteriørbedømmelse, en "Handy pony-in-hand" klasse (agility-agtigt) og så en engelsk showklasse "Working Hunter First Ridden 4 (springklasse med forhindringer af naturlig art hvor selve ponyens stil osv. bedømmes) samt en traditionel LD springklasse. Uuuh jeg er spændt på hvad dommerne synes om min øjesten og hvad hun sir´til det hele .



For dem der ikke ved hvad Mountain & Moorland´s For Fun er, så er det kort fortalt en dag hvor mountain & moorland pony´s kan konkurrere både i traditionelle mønstringer, blive eksteriørbedømt, dressur- og springklasser samt engelske showklasser og div. "leiding rein" klasser. Der er noget for både store og små mennesker og heste, så hvis du har en mountain & moorland pony, dvs. en Connemara, Dales, Dartmoor, Exmoor, Fell, Highland, New Forrest, Shetlænder og selvfølgelig Welsh´erne og du gerne vil være med, kan du klikke ind her og melde til inden d.18/5 kl 24:



mountainandmoorland.dk/forside.html



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mountain & Moorland´s For Fun 2012
Kommentér på:
Mountain & Moorland´s For Fun 2012

Annonce