* Simone & Golden * Simone & Golden Fyn, Danmark Bruger på hestegalleri.dk - alt om heste
Dato: 2012-7-16
Vist 865 gange
profil billede
Emner: 107
Svar: 708

Heste: 3
Fotoalbum: 9
Videoer: 28

Subli foder? Næsten for godt til at være sandt

16. jul 2012 kl. 18:20

Er der nogen som kender foderet ved navn subli? Det næsten for billigt til at det kan være godt? Det kan fås hos http://www.smgrideudstyr.dk/SubliFodermenu.html
Nogen som kan fortælle om indholdet evt ser fint ud? Det jo godt nok billigt!

Svar til emnet: Subli foder? Næsten for godt til at være sandt

profil billede

# 2 16. jul 2012 kl. 18:34

Nå øv, tænkte nok det ikke var det bedste til den pris. Øv er så træt af at foderet skal være så dyrt før det er noget værd.

# 3 16. jul 2012 kl. 18:35

Du kan ikke vurdere noget foder med mindre du har varerdeklerationen!! og det har du ikke på den hjemmesiden - dvs. du ved altså reelt ikke hvad det indeholder...

Jeg ville ikke spilde penge på det overhovedet...

profil billede

# 4 16. jul 2012 kl. 18:46

Jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter. Har normalt en til at lave foderkassens for
Mig. Men syntes bare det er halv dyrt og tænker han vel også kun anbefaler det i hans sortiment.

# 5 16. jul 2012 kl. 18:53

Simone du skal kigge efter det en hest er beregnet til at leve af, altså græsser af forskellige typer, ikke korn, mærkelige tilsætningsstoffer (hvis du ikke ved hvad det er der er i så lad hver med at give hesten det) eller sukker af forskellige slags, som sirup, tørret æbler, gulerødder, melasse osv...

Hensigterne med fodret kan være noget så fint, men hvis produktet er billigt er det oftest lavet af affaldsprodukter (forstået som biprodukter fra fødevarerproduktionen) og derfor skal der en masse mærkelige ting i førend det hele stemmer, og så er spørgsmålet bare om hesten i virkeligheden kan optage de forskellige ting. Det er der ikke rigtig nogen der ved...

profil billede
Svar: 1

Annoncer: 22
# 6 24. sep 2012 kl. 15:32

jaa jeg er så en af dem der bruger subli hestefoder og er nu mere end godt tilfreds. jeg kan se forskel på min hest når jeg bruger det/ kontra noget andet, som bla equsanas produkter. selv dyrlægen kan se forskel så herfra anbefales det

Emner: 22
Svar: 432
# 7 24. sep 2012 kl. 15:35

Jeg ville aldrig købe noget foder, jeg ikke kunne se en udførlig varedeklaration på Har aldrig hørt om subli hestefoder før...
Fodrer selv med Dodson and Horrell..

Emner: 29
Svar: 129

Heste: 2
Fotoalbum: 1
# 8 24. sep 2012 kl. 21:45

hvad med equsana aktive... der kan du fodre til en meget fornuftig pris... og det er et ganske udmærket foder ( det gamle tjørnehøjmølle

Gå til første svar

Du skal være logget ind for at kunne besvare emner.

Opret bruger   Log ind

Besvar emne: Subli foder? Næsten for godt til at være sandt

Bazoom - Vi elsker passionerede mennesker
HesteGalleri anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer.         Læs mere
Personer, der synes godt om dette