{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får I solgt jeres heste/ponyer?
  • #2   17. aug 2012 Nej der er ikke gang i markedet smiley

Men jeg har heldigvis været heldig at få solgt dem jeg
    skulle inden for det seneste år smiley

• #3   17. aug 2012 vi havede vores shetlænder til salg i en uge så var han solgt det er så 3 mdr siden fik 3000kr for ham

• #4   17. aug 2012 Min pony har været til salg knap 3 mdr og der har været 1 og se på ham.Ellers en del opmærksomhed omkring ham på nettet, men det er det. Det skal nu nok komme, for han er en dejlig dreng. Regner selv med at det tager tid.

• #5   17. aug 2012 Var så heldig at kunne få byttet min, med lidt sum oveni :-))

• #6   17. aug 2012 Mine sviger forældre har 2 stk top ponyer til salg. Min kærestes lillesøster faldt for pony grænsen sidste 2011/2012.

Den ene af ponyer har gået S klasser, den anden har kapacitet til det. Hun vandt en højdespringning på 140 cm. med den mellem jul og nytår. De har sprunget MB med den til C-stævner.

Forstår ikke, at de ikke er solgt endnu. De er super søde, er nemme at have med at gøre. Ingen unoder, kan håndteres af alle.
    S ponyen står til 35.000 grundet dens alder.
    Den anden står til 40.000 mener jeg.

Jeg selv skal ud og se på en Haflinger vallak i morgen, og jeg har en rigtig god fornemmelse.

• #7   17. aug 2012 Jeg fik solgt min i starten af sommerferien, så lidt er der da gang i det smiley

• #8   17. aug 2012 jeg har lige solgt en oldenborg skøn basse.
    han har været tilsalg i 15dage og bliver hentet i morgen der var 5 henvendelser på ham på de første 5 dage.
    så måske er der lidt gang i market.:)

• #9   17. aug 2012 pernille... det lyder ellers rimeligt (måske billigt) for de to ponyer... Men marked er ikke super godt for tiden så skal man købe noget er det nu man skal gør det...

• #10   17. aug 2012 Ja, forstår det simpelthen ikke.

Der har været en henvendelse på den ene. Det var fra nogen de har startet imod, men de kom aldrig til nogen af aftalerne.

De står lidt billigt, da de jo skal bruge pengene til, at købe hest for.

• #11   17. aug 2012 Måske for billigt? Folk tror måske der er noget galt med dem?
    Men min var til salg i forår/sommer dette år var 3. år, og de 2 andre år var der INGEN ude og kigge min dejlige dreng, men i år var der mange ude og masser af interesse, måske har det oss lidt med teksten i annoncen at gøre? smiley

• #13   17. aug 2012 Måske. Men hele familien er "kendt" i hesteverdenen, de kender alle og omvendt, så burde man ikke forvente, at få sådan en mistro.

Men de rigtige ryttere til de 2 ponyer skal nok dukke op.

• #14   17. aug 2012 Jeg har en rigtig fin lille pony til salg som jeg slet ikke kan få solgt. Han har været til salg i en måneds tid nu og der er da nogen der har skrevet men ingen har været og se ham. Han står kun til 2000 som jeg selv synes er ret billigt men nu er der da endelig en der skriver hun er interesseret så nu krydser jeg fingre

• #15   17. aug 2012 Anna D: hvis jeg var dig ville jeg hæve prisen lidt og få ham kastreret, chippet og få pas på ham, det kan godt betale sig i det lange løb! smiley

• #16   17. aug 2012 Fik solgt min på et par måneder, der var 2 ude og kigge. nummer 2 kom og så hende tirsdag, fik hende handelsundersøgt onsdag, og ringede torsdagog spurgte hvornår hun kom.

• #17   17. aug 2012 Syntes bestemt ikke der er gang i den jeg satte min shetlandshoppe til salg for 6 mdr siden og har sat hende ned til 1000 kr,men kan stadig ikke få hende solgt trods det hun er lige så god som dagen er lang,men vil heller ikke gå længere ned,for jeg har ikke travlt med at sælge smiley

• #18   17. aug 2012 De få gange jeg har solgt mine heste har jeg aldrig haft problem med det engang stod min hest kun 3 dage herinde kun og hun var solgt og hun var ikk en hest til 5000 skal det lige siges..

Men jah har altid fået solgt mine heste meget hurtigt.. Alt mellem 3 dage til 1 måned =)

• #19   17. aug 2012 Jeg synes slet ikke at der er gang i markedet.. men tror også lidt det kommer an på hvilket prisleje hesten lægger i. min træner har på hendes dressur hest haft over 10 der har ringet inden for den sidste måned. både ind og ud land.
    men priserne på heste er også halveret. hvis man for 3 år siden kunne få 60000 får en pony kan du måske kun få 30000 idag, selv hvis den er uddannet til la.. men tror på sammen tid også det har noget med dagen at gøre smiley

• #20   17. aug 2012 Jeg har min pony Fair Lady til salg, der er flere der har skrevet på hende, men der er ikke nogen seriøse.. Hun er rigtig billig, men alligevel er der ingen der er interesseret:-(
    - Hun har stået tilsalg siden Maj ca.:-)

• #21   17. aug 2012 jeg har lige s<t vores hoppe til salg med kun en henvendelse og må sige det har været skuffen ved en på 137 ikke er den størrelse der er mest salg i men hun er flot det er en hoppe og kan rides der skal så ligges mere arbejde i derfor ekstremt billigt men tror jeg skal ha nogle nyere billeder ind evt en video syntes selv billederne er dårligt og de viser en den rigtig flicka i virkeligheden smiley - så nej det begrænset hvor meget eftersprøgelse der er på hende desævrre

• #22   17. aug 2012 Jeg har haft min tilsalg i rigtig lang tid...
    Der har været nogen stykker ude at kigge på ham.. Men han er ik blevet redet i over et halvt år = det overhovedet ik er nemt...

Men har så valgt at gi ham væk til min tidligere ridelære! smiley
    Hvor jeg ved han får det som blommen i et æg! Og jeg kan komme og få undervisning på ham så tit jeg vil, så det jeg rigtig glad for! smiley

• #23   17. aug 2012 Jeg fik solgt min pony på et halvt år smiley

• #24   17. aug 2012 Et råd er oss ik at sætte den til salg om vinteren, der er ingen gang i det om vinteren, men start i foråret, så ser den ny ud når folk begynder at kigge hest smiley

• #25   17. aug 2012 Jeg skal af med ham fordi jeg ikke har råd til ham så derfor har jeg desværre ikke mulighed for at få ham kastreret og chippet inden salg smiley

• #26   17. aug 2012 Jeg har lige solgt en pony jeg har trænet i er periode. Han var på nettet i 10 dage, og på den tid havde jeg 8 henvendelser på ham. Der var 2 hold for at prøve ham. Familie nummer 2 slog til med det samme, og efterfølgende har den første familie henvendt sig igen.

Jeg tror det betød meget at jeg havde mange gode ridebilleder på annoncen, samt at prisen passede. Jeg mener han var prissat realistisk uden at være for billig.

Så jeg er ret tilfreds med markedet:)

• #27   17. aug 2012 Nogle er tilfredse, andre er ikke, det lyder til markedet er som det skal være, da det heller ik er godt når det er sælgers marked smiley

• #28   20. aug 2012 Jeg købte hest for en.måned siden, han nåede aldrig at stå til salg. Så har jeg solgt hoppe med føl, de nåede heller ik at stå tilsalg. Fik uventet bud på hoppen, som ellers ik sku sælges, men det blev den så

• #29   20. aug 2012 Jeg købte også min nye hest i weekenden. Eller har ikke betalt endnu, men de får penge, når vi henter mit nye vidunder på Søndag. smiley

• #30   22. aug 2012 Desvære er der ikke så meget gang i det, folk tror jo også de kan få guld forærende. fordi man ved det er købers market. men syns jo heller ikke man skal "forære" heste væk.

• #31   22. aug 2012 Jeg har fået solgt vores 2 små børneponyer ,Stella og Tulle og jeg må indrømme at interessen var ret overvældende...ikke mindst fordi jeg bestemt ikke ville sælge til normal shetter pris så jeg havde regnet med de skulle stå til salg i rigtig rigtig længe. Min datter ville vente til efter sommer og jeg sagde at hun kunne være helt rolig for selvom vi satte hendes pony Stella til salg ville der nok gå længe...men jeg blev kimet ned og 10 min. Efter annoncen var sat på ridehesten var hun reserveret og blev hentet næste dag. Da kunne jeg så ringe til 2 andre der havde været ægte interesseret og fortælle vi havde en anden lignende men at Tulle først kom til salg efter sommer og til en noget højere pris fordi den er noget dygtigere...det ville begge gerne vente på så jeg valgte en af dem ud og fik lavet kontrakt med betaling af halvdelen af købesum så jeg var sikker på de ikke sprang fra...så hos os gik det bare rigtig rigtig stærkt men det er nok også noget helt andet når det er til små børn for de rigtige børneponyer som også kan lidt dressur eller spring er der jo ikke så mange af (altså i 1 mtrs størrelse). For det resterende marked tror jeg det er meget købers marked lige nu og endnu mere jo tættere vi kommer på vinteren...

• #32   22. aug 2012 jeg har lige købt en pony hehe

• #33   22. aug 2012 min shetter stod til salg knap en måned så var han solgt.
    tror at han var hingst var det der gjorde han stod en måned for havde rimelig mange henvendelser på ham men de sprang fra da de hørte han var hingst.
    overvejer at sætte mit føl til salg nu og så se hvad tiden bringer.

• #34   22. aug 2012 jeg fik solgt min vallak i marts på 2 uger og der nåede 2 ud og se ham, nummer 2 tog ham med hjem, nummer et var meget intra men kunne først få staldplads efter 3 mdr. samt mange henvendelser på ham, som jo så ikke nåede at se ham da han blev solgt... har selv lige købt hest som kommer hjem efter sommer græs:)
    tror det handler som at være realistisk hvad angår pris samt hvad der ellers er af heste på marked en hest der går LA er desværre ikke meget værd mere medmindre det er en meget ung hest der til træning går evt MB, der er så mange af dem på marked at de bliver solgt til skovtur/hygge, de tider hvor det var traver og fjordheste der var en billig hyggehest, er væk! nu kan du få alle heste i den prisklasse

• #35   22. aug 2012 Jeg tro også det har meget med prisen at gøre.
    Lige så snart man kommer over 20-25.000 kr. for en pony, så falder interessen hurtigt.

• #36   22. aug 2012 min dressur træner solgte 10 gode heste på 1 weekend,, ja for gode heste er der gang i det !!!,, for billige heste ??????

• #37   22. aug 2012 Der er billige heste ved Carsten Ganderup lige nu. Fik jeg fortalt i forgårs.

• #38   22. aug 2012 Nu ser det da endelig ud som om det lykkedes mig at få solgt min pony smiley

• #39   22. aug 2012 ih jeg har altid været så heldig mht salg,det går lyn hurtigt med at få solgt mine fine heste og nu er min forrige hest lige blevet solgt videre faktisk smiley

• #40   23. aug 2012 Nope, synes ikek rigtig der er salg i heste for tiden.

• #41   23. aug 2012
    Billeder, tekst og rigtig pris betyder en del..

• #42   31. aug 2012 synes godt nok det står stille smiley
    har min pony til 20.000 og en som har kigget på hende da hun stod til 15.000 men hun fandt en anden, og så satte vi hende op for vi har ikke travlt men af ligevel vil man jo enlig gerne af med den nu man har sat sig for at skulle af med hende, vis i forstå smiley
    held og lykke med salg alle sammen

Kommentér på:
Får I solgt jeres heste/ponyer?

Annonce