{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Jeg fandt min hest! :D {{forumTopicSubject}}

Nogle har måske læst et forum jeg oprettede herinde den nden dag, omkring jeg ledte efter hest, men når man så kom d og så vidunderet, så var den langt fra, hvad oplyste.

Så i går morges, kørte vi fr Fyn til Nordjylland. Eller rettere følte vi, t vi kørte il Norge, for den Jyske motorvej gled ud i et og de 3 timer føles som dage!

Da vi endelig år til Hirtshals, er jeg noget nervøs, for indtil videre havde ingen af de heste vi havde opmærksomhed på, haft interesse, da vi så dem.

Men ham her! Ih, hvor var han skøn. Lige fra det øjeblik han trådte ud af deres løsdrift. Han gik hen til hegnet, hvor vi stod og skulle straks sige hej.
Han har den flotteste gule farve med den flotteste lange lyse man.

Han er godt nok kun 3 år og rå. Men hans tilgang til tingene var så fantastisk. Han prøvede alt hvad han kunne, for at være med, men han vidste bare ikke helt hvad han skulle.

Da vi skulle hjem, havde jeg bare lyst til, at tage ham med med det samme. Men vidste at jeg nok lige skulle tænke lidt over tingene.

På hjemvejen blev jeg og kæresten enige om, at han var hesten. Kæresten havde godkendt ben og hove, og jeg var plask forelsket, så jeg skrev til sæger, at hvis hun ville sælge til mig, så ville jeg gerne købe ham.

Nu har jeg lige snakket alt det praktiske i gennem med sælger, og hun sagde, at vi måtte hente den, når vi havde lyst. smiley

Så endelig langt om længe, fandt vi min nye hest, Eller nye pony, for kræet er kun 146/147 stg. lige nu. smiley

Så bare vent, næste efterår er vi at finde på stævnepladserne.

Og hvem skulle vide, at jeg nogensinde om til, at eje en Haflinger. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg fandt min hest! :D
Kommentér på:
Jeg fandt min hest! :D

Annonce