{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

Anbefal trailer {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG-folk

Jeg skal ud og have ny trailer. Da han ikke syntes om min gamle variant 2 hestes pony trailer. Men hvad skal jeg vælge? Inden jeg tog til Australien, ville han ikke i min egen trailer, og jeg endte på sygehuset. Jeg vil svigermors trailer ned, så jeg kunne prøve at læsse den i den. Efter en halv time stod den i traileren, hvor jeg selv læssede den uden andres hjælp og hjælpemidler. Da vi havde trænet 3 gange gik han op under 5 minutter.
Det er en pegasus hun har. Jeg kan godt lide traileren, men jeg syntes bare ikke at det er godt når bagbommen ikke kan sættes ned i ”fjordheste”-højde, for at søtte ham. I min egen trailer står han og kaster sig ind i siden, og nærmest sætter sig ned inde i traileren. Derfor har jeg besluttet at jeg skal have ny/brugt trailer. Det er ikke noget som haster. Det skal være en stor trailer. 2000 kg. Helst ikke træ. Sadelrum er ikke nødvendigt. Den skal helst ikke koste mere end 30-40.000? Jeg har masser af tid til at vente efter den rigtige kommer til salg. Den skal ligge godt på vejen, både med en hest og to heste i traileren. Den skal gerne kunne holde til en fjordhest som lige pt ikke står ret pænt under kørsel, men som forhåbentlig er villig til at lære at stå stille. Den skal være behagelig for hesten at stå i på grusvej, eller så behagelig som overhovedet mulig.
Har i noget som i kan anbefale? Som jeg bør tage et kig på, eller nogle som jeg skal holde mig langt fra?

Venlig hilsen
Helle Andersen

Kommentarer på:  Anbefal trailer
Kommentér på:
Anbefal trailer