{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

arg hvorfor er der så mange sort shettere ? {{forumTopicSubject}}

ja jeg har haft lidt problemer med min lille sorte shetter, da hun ikke har følt at det var nødvendigt at blive på sin fold og har været på nogle spring ture ud i det fri, derfor er hun blevet sat ud på banen hvor hun ikke kan bryde igennem.
Man her til morges kunne jeg pludselig hører små hove ude på vejen, det var da irreterende tænkte jeg, da jeg kigger ud og den sorte shetter denne gang står helt ude på vejen, så jeg beslutter mig for at tage min søn på armen og og et træktov med og følge min pony hjem igen, intet undre mig da den er meget nemmere at fange end min egen pony, den kan jo have været træt efter sin tur i det fri.
Da jeg kommer over til mine heste, kan jeg så se en dobbelt gænger, der står allerede en sort shetter ude på min fold, ehm, jeg kigger lige forsigtigt igen på den pony jeg står med og kan da godt se at den har en lille tissetrold, hvilket min sorte shetter hoppe ikke har.
Ponyen må hjem og jeg kende en i byen der har en shetter vallak, men de har også deres pony, men mener at gården skråt overfor har en sort shetter hingst, jeg går over til dem og banker på, men de har også deres sorte shetter hjemme, de henviser mig videre til nogen andre, som henviser mig videre, ved den 6. gård finder jeg dem der mangler en sort shetter vallak.
Nej hvor er det dog irreterende med de der næsten identiske ponyer, ponyen havde endda præcis samme grime og samme farve på grimen som min og to andre sorte shettere i området.


Kommentarer på:  arg hvorfor er der så mange sort shettere ?
Kommentér på:
arg hvorfor er der så mange sort shettere ?

Annonce