{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

telepati med heste. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik lige set et program på dr2 forleden og så noget der virkelig fascinerede mig. en kvinde der simpelthen kan tale med heste.

De kan fortælle hende hvordan de har det, hvis der er noget der gør ondt. hvorfor den ikke kan lide de andre heste, hvorfor den ikke står stille når andre går forbi og meget mere! ! Det er helt utrolig. her er linket hvis nogle er interesserede.
Det er omkring 21. min inde i programmet

http://www.dr.dk/TV/se/specielle-evner/specielle-evner#!/21:58

Ellers ind på dr.dk/dr2 seneste tv og så er det programmet "Specielle evner" fra d. 3 februar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  telepati med heste.
  • #1   4. feb 2013
    Hørte godt om programmet men fik ikke set det så tak for linket :o)


  • #2   4. feb 2013 Kender en kvinde der har gjort det med min hoppe.
    Hun ændrede sig markant efter en nytårsaften og flygtede konstant, kiggede sig tilbage, løb rundt om sig selv inde i boksen. Hun havde virkelig fået et nervesammenbrud.
    Så havde jeg en kvinde der hedder Trine ude til hende og dagen efter var det væk. Hver gang jeg har haft problemer har jeg ringet til hende og så er problemerne væk.
    Hun har sagt, at hver gang vi er på vej til en situation der kan virke stressende for min hest, et stævne f.eks, så skal jeg bare inden da, fortælle hende med ord eller tanker hvad der skal ske smiley har jeg gjort siden og det har haft en kæmpe virkning!!


  • katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #4   4. feb 2013 Det er slet ikke så utroligt som du tror. Det er noget alle kan, eller i hvert fald alle der tror på det smiley ditte er super dygtig, og holder kurser i telepati, hvis man er interesseret i at lære det. Jeg har selv været på 3 kurser med hende, og jeg blev overrasket over hvor let det er. Det er bare lidt synd, at de viser så lidt om hende, da der er meget mere i det, end de 5 minutter der blev vist smiley

  • #5   4. feb 2013 fantastisk smiley måske man skulle prøve smiley

  • #6   4. feb 2013 nogen der har et link til hendes hjemmeside ?

  • #7   4. feb 2013 Det må være skønt at kunne kommunikere med sin hest på den måde smiley Mon det er noget man kan lære?

  • #8   4. feb 2013 Jeg har brugt Winnie med stor succes, der kan læses lidt mere om hende her http://www.facebook.com/WinnHealing og på hendes hjemmeside www.winn-healing.dk smiley

  • #9   4. feb 2013 Jeg finder det meget forkert, at Ditte anvender trusler mod hesten smiley


  • #10   4. feb 2013 Britt Menne er mega dygtig.

    www.brittmenne.dk

    Trusler - jeg så det også, og er selv clairvoyant, og jeg giver min egen hest meget værre trusler. smiley Ved ikke, hvor gammel du er, men de fleste mødre bruger også trusler mod deres børn hver dag. Det kan ses på enhver McDonalds i myldretiden. smiley



  • #11   4. feb 2013 Værre trusler end at den ikke kommer på fold? Nåå ja jamen jeg siger da også som pædagog til mine børn, at de ikke må komme hjem fra skole, hvis de bliver sure når de laver lektier.

    Måske man skulle nå ind til sagens kerne og finde ÅRSAGEN, fremfor og true sig til resultater - men det kan man vel også kalde en form for samarbejde?


  • katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #12   4. feb 2013 Horsemind: Når man taler med heste, er det som at tale med et barn. Man kan ikke bare sige 'vil du ikke være så venlig at... fordi din ejer siger det?', med mindre at hesten er utroligt venlig og forstående -og sådan en har jeg ikke mødt endnu smiley

    Derimod kan man spørge om den har overvejet, at dens adfærd er irriterende - for det har de oftest ikke. Og så må man sige 'jamen hvis du ikke opføre dig ordentligt, så før du ikke...'
    Hvis man sagde til et barn "Du må altså ikke rive de bøger ned, for så bliver mor ked af det" - så er det kun på børn der let får skyldfølelse, at den virker. Men hvis man derimod siger "Du får altså ikke fredagsslik i aften, hvis du fortsætter med det der!" - så har man pludselig et barn der opføre sig pænt, fordi den ellers ikke får noget godt. Det er en trudsel, men den er nødvendig smiley


  • #13   4. feb 2013 Jo jo - det kan jeg nu sagtens følge dig i, men det handler jo også om hvad problematikken er og om FØRST og finde en evt. årsag - ellers kan vi jo true os til alt og det skaber jo absolut ikke fred og harmoni, men derimod heste der "holdes" med magt.
    Respekt og tillid.

    Det jeg finder meget forkert er, at det bliver fremvist på tv i så kort en session, at det kan opfattes som magtmisbrug - og der er rigtig mange mennesker som har set den udsendelse.
    Det må jo for pokker ikke blive sådan, at alle render rundt og truer for og få deres vilje.
    Telepati skal omgås med stor respekt og heri er ETIK en uhyre vigtig del.

    Som barn red jeg min pony, som gentagne gange havde rendt af med mig og til sidst red vi hjem af efter sådan en omgang....tårerne trillede ned af kinderne af mig og jeg var så ked af det OG vred - og råbte, at NU var det slut NU blev hun SOLGT, jeg ville ikke mere!
    Og vupti - så ændrede damen godt nok karakter.
    Ikke noget jeg tænkte over dengang - men det virkede. Og det var sagt i ren magtesløshed og jeg så ikke andre udveje - og det kunne hun mærke....at nu var bægeret fyldt over.

    Men det må IKKE misbruges.
    Konsekvenspædagogik virker heller ikke på børn, hvis man kun truer - og at sige hesten ikke kommer på fold, er og fratage den det den er skabt til - nemlig bevægelse - steppedyr. Og er i mine øjne en meget meget alvorlig trussel.

    Ikke på vilkår om jeg ville true min hest på den måde - hvad kan han dog gøre som skulle være så slemt, at han har fortjent sådan en reprimande?


  • #14   4. feb 2013 Winnie skriver netop omkring det med trusler på hendes facebook...

Kommentér på:
telepati med heste.

Annonce