{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Nogle herinde med et foderprogram? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger... Er der nogle med et foderprogram på deres PC? Jeg har brug for hjælp.

Jeg skal have fundet noget andet foder til min 2-års plag, da han ikke fungerer på det nuværende foder. Jeg er mest interesseret i Horselux produkter...

Hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle herinde med et foderprogram?
  • #1   21. mar 2013 Jeg skrev på et tidspunkt til Brogården, og fik rigtig god respons smiley

    Du kan også ringe og få en snak med dem

    mvh Charlotte


  • #3   21. mar 2013 Jeg ved Equsana laver foderplaner, og deres foder er billigt og godt, kan købes ved DLG:)
    http://www.equsana.dk/


  • #5   21. mar 2013 Lisette, nej det kræver blodprøve smiley

  • #6   21. mar 2013 Lisette K: Der er ingen mistanke til noget. Dyrlægen kastrerede ham her d. godt 2 uger siden. Og jeg sender tit billeder til ham. Han har haft en svær start på livet, som nok er grund til, at han er lidt mere sart, end de fleste. Jeg tager lige en snak med min dyrlæge, når han kommer forbi igen her snart for, at tjekke op på de to nylige vallakker. smiley Han om nogen kender til min plags svære start på livet.

    Til jer andre.... Han er på Equsana nu og det fungerer ikke til ham. Brogården er for dyrt, da jeg kun er interesseret i Suregrow'en.
    Har skrevet til Miljøfoder, men de svarer ikke.


  • #8   21. mar 2013 Hvad mener du helt præcis når du skriver at han ikke fungerer på Equsana?
    Min plag fra sidste år har ligeledes fået Equsana, men nægter at æde det... Tror simpelthen det er en smagsting, har prøvet at blande op med bl.a. mash og andet godt, men det hjælper ikke!

    Nu har jeg skiftet til St. Hippolyt og han slikker spanden hver gang... =) Så må betale det ekstra for at være sikker på at han får det han skal have...


  • #9   21. mar 2013 Den er blevet passet med foder. Det er noget andet, bl.a. stress. Men jeg vil gerne have kørt hans nuværende og en evt ny foderplan igennem et foderprogram, så jeg kan se, om det er 100% i orden. Har hørt fra flere, at deres plage har svært ved, at holde huld på det, han får nu. Men som sagt kommer dyrlægen snart forbi, så må jeg lige høre hvad han synes.

  • #10   21. mar 2013 At han ikke kan holde huld på det. Han har tabt sig af det. Han kan vældig godt lide det, så det er ikke det. smiley

  • #11   22. mar 2013 Min unghest jeg har haft siden den var ½ år gammel fodres også på Equsana og får tilskudsvitaminer (Performance) + hvidløg + rapsolie, fordi hun har haft svært ved at optage fodret, og olie skulle gøre at det var nemmere for krikken at optage det. Nu har jeg købt lucerne som tilskud til den gamle ridehest, og den "bette" får også noget, jeg har ingen problemer med at holde den i huld når får ca. 3 kg Breeder i døgnet + olie + vitaminer smiley

Kommentér på:
Nogle herinde med et foderprogram?

Annonce