{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telepati med heste
  • #1   5. aug 2013 har brugt marie pedersen
    fik ikke meget mere ud af det end jeg vidste i forvejen, men fik bekræftet nogle ting og det var dejligt nok smiley


  • #2   5. aug 2013 Ja okay smiley
    jeg tænker at jeg forhåbentlig kun kan blive lidt klogere på mins fortid osv .
    men nu må vi se


  • #3   5. aug 2013 Ja
    Først Connie Laurent. Senere Ditte Young
    Super fed oplevelse! Bare det hele værd smiley
    Det har været bedre, da man sætter meget mere pris på de små ting ens hest giver af sig. Og man lægger meget mere mærke til de ting man får fortalt smiley

    Du kan godt glæde dig! smiley


  • #4   5. aug 2013 Hvem skal snakke med din hest? smiley

  • #5   5. aug 2013 Emilie: Det skal Connie , må jeg skrive pb ?

    Maja hold da op , det var ret rørende . lyder så spændende og lærerigt smiley


  • #6   5. aug 2013 Gitte Vestegaard
    Augusta fik fortalt hun hade ondt i sine skulder og nakke hun hade tit hovedepine
    Hun elskede mig og passede lige så godt på mig som jeg passede på hende
    Det skal siges Augusta blev aflivet pga Hade Shaiking i Juni
    Den Ældre fjordhoppe jeg har nu har gitte også været inde over
    Hun er en høflig dame (Musse) som er lidt øm i sine føder og led pga af vore træning
    Hun har fået sko på og jeg gør alt for at lette hende i træning
    Hun går meget beder siden
    Er sjov ting som jeg vil bruge i fremtiden
    VH
    Annette


  • #7   5. aug 2013 Ja selvfølgelig smiley

  • #8   5. aug 2013 hvor det nogle dejlige svar i kommer med smiley
    ejj hvor jeg glæder mig. skal nok skrive hvordan det er gået smiley


  • #9   5. aug 2013
    Jeg har prøvet det to gange, begge ved "amatører".
    Den ene var godt detaljeret, men følte nok ikke at det var så godt da jeg ikke kendte hesten så godt endnu på det tidspunkt og at jeg ikke nåede og have mulighed for at ændre de ting der blev nævnt.

    Den anden var møg fesen, kun ½ word side og dårlig beskrevet uden detaljer - virkede ikke særligt troværdig, noget en hver kunne have fundet på.

    Vil så gerne tro på det, men mangler en beskrivelse der kommer bag på mig :o)


  • #11   5. aug 2013 krikken : hvem brugte du ?

  • #12   5. aug 2013
    Den ene var Marie Pedersen - hende med den ½ side.
    Hun har ellers fået gode "anmeldelser" og det kostede 100 kr, men jeg syntes det var en fesen omgang. Ved ikke om jeg skulle ha' spurgt mere, men jeg forventede mere.
    Skal se om jeg kan finde det.

    Den anden var nok fin nok, hvis jeg havde kendt hesten bedre og haft mere tid med det. Det var en her fra HG.


  • #13   5. aug 2013 hmm ja okay smiley

  • #14   5. aug 2013
    " Maja var her med det samme, hun har ventet på at fortælle dig noget - ganske kort og præcist så vil hun gerne takke dig for at have givet hende et fantastisk hesteliv og fortælle dig at hun elsker at være hvor hun er og hun siger at I ses igen, bare rolig.
    Nu spørger du selv hvordan hun havde det med dig og det kan du måske selv bedømme ud fra det hun lige har fortalt. Hun har været ovenud tilfreds, du var hendes menneske, selv om hun i princippet ikke var din hest, men alligevel var det. Hun er et roligt gemyt og meget i harmoni med sig selv, hun siger at det er kommet tidligt, for hun har hurtigt skulle blive "voksen". Hun blev født ved en sød familie, som ingen stor forstand på heste havde, men de holdt af hende, hun fik lov at være føl og ung, men som 2års blev hun solgt til en ældre mand, som ikke brugte meget tid på hende, han ville tilkøre hende - hun nåede til seletøjet, men pludselig virkede manden svag og til sidst kom han ikke til hende mere - hun blev solgt til en anden mand og stod i meget dårlige forhold, (her får jeg mørke spiltove illustreret) hun blev ikke passet og fodret korrekt, men lærte hurtigt at en rolig adfærd havde stor betydning, der kom nogle piger på gården, som startede med hende tilridning og herefter blev hun solgt til en anden mand og utrolig mange andre mennesker, som hun siger. Hun blev elsket meget højt og værdsat, men ikke forstået og igen følte hun at hendes rolige adfærd havde positiv virkning, men hun lærte også at ingen reaktion havde en endnu bedre effekt og til sidst fik hun mere og mere fri. I en alder af 8, blev hun solgt og herfra kender du historien siger hun (griner, meget kækt).
    Du spørger hvordan hun havde det med banen og hun svarer til dette: Generelt var hun træt af banen, det kedede hende og det gjorde meget ridning, dette hænger sammen med de mange rytterskift hun var udsat for, hun følte at der intet godt kom ud af at gøre et ordentligt forsøg. Nogle gange følte hun dog belønning, når hun gjorde noget godt ved dig og derfor forsøgte hun også, men som hun siger, så har hun nok oftere oplevet negativitet og neutralitet ved en indsats, end belønning og positiv respons, men ingen kritik til dig - du gjorde det godt.
    Hun siger nu, at du ikke havde behøvet at spørge om disse ting, hun er ret sikker på at du har kendt til de fleste svar, måske på nær fortiden, men er glad for at du tager kontakt for så fik hun også takket dig og hun siger, at hendes favel har været det helt rigtige, på det helt rigtige tidspunkt og hun takker for et godt og langt liv og håber at du gennem hendes nogle gange fraværende ydre kunne mærke hendes enorme kærlighed til dig. "

    Jeg syntes det var en ret fesen omgang.


  • #15   5. aug 2013 Krikken, jeg synes ellers det er en rigtig sød og god tekst! Meget præcist smiley Jeg ville i hvert fald blive super glad over at få det afvide smiley

  • #16   5. aug 2013 ja okay smiley
    hmm . kan godt fortå dig . mange taler ogsågodt om ditte young, syntes bare det er mange penge at bruge på det smiley
    ikk at jeg ikk vil ofre det, men alligevel ;/


  • #17   5. aug 2013
    Jeg syntes også den er vældig sød, men ikke rigtigt noget jeg fik noget ud af.
    Jeg havde bare forventet nogle flere detaljer, flere ting som hun ikke kunne have vist noget om ?

    Ja, ved ikke hvad jeg forventede. Men jeg forventede bare noget andet. Det var dog en død hest det her, men jeg forventede bare noget andet end ½ word side når jeg nu har læst andre detaljerede historier.

    En hver kunne have skrevet det - hvis du forstår.
    Der er intet personligt som sådan over det, for mig og se.


  • #19   5. aug 2013
    Det vidste hun godt ja :o).


  • #21   5. aug 2013
    Jeg brugte hende også, fordi hun var billig.
    Og selvom hun ikke havde vidst det, ville jeg finde det som en fesen beskrivelse - ville lidt forvente at personen ville kunne lure om hesten var død eller i live.


  • JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 283
    #23   5. aug 2013 For at være helt ærlig synes jeg telepati er noget pjat. Telepati generelt, men især med dyr. There is no such thing. Det er folk der tjener penge på at "snyde" folk. Jeg ved godt der er en del, der tro på dette, men min personlige holdning er som overstående smiley

  • #24   6. aug 2013 Britt Menne smiley Kig anbefalingerne på hendes webside.

    www.menne.dk


  • #25   6. aug 2013 Jeg er helt enig med JJ, jeg tror ikke på det.
    Den tekst som Krikken lagde ind, er jo netop sådan noget generelt, som man kan skrive, ligesom i horoskoper, og så fylder modtageren selv hullerne ud og finder noget der passer.
    Det beskrives som "Barnum Effect", og er meget effektivt, da vores hjerne ønsker at finde sammenhæng, også selvom der ingen er.
    Spar Jeres penge, jeg kan allerede nu fortælle jer alle sammen at jeres heste elsker netop jer, og er taknemmelige for at være havnet hos jer, selvom de ikke altid har haft det godt tidligere, og selvom de nogle gange ikke viser det, så elsker de jer altid smiley
    Værsågod, helt gratis smiley


  • #26   6. aug 2013
    Camilla T - Teksten er meget generel :o). Men nu har jeg læst tekster der var meget mere detaljerede, hvor der blev nævnt ting som folk på ingen måde kan opstøve på nettet eller tænke sig frem til.

    Og det var det jeg havde forventet, ikke den besked jeg modtog. Især ikke når personen nu var en andre syntes godt om.

    Jeanette med Big mm. herinde fra og på HN har fået en telepatør på to af sine heste mener jeg, hvor det har været ting som personen på ingen måde har kunne vide noget om på forhånd, som hun end ikke selv vidste men kunne få bekræftet af avler, kiopraktor osv.


  • #27   6. aug 2013 I min optik så er folk frie til at gøre lige hvad de har lyst til så længe de ikke skader andre.
    At folk tror på telepati, claivoyance, ånder og alskens andre ting står dem selvfølgelig helt frit for, men jeg synes det er rimeligt at informere folk om, at det med stor sandsynlighed er snyd når de betaler for at få talt med deres hest.
    Hvis folk føler at de får noget ud af det og det er pengene værd, så er det jo helt fint, det skader i hvert fald ikke smiley


  • #28   6. aug 2013
    Når man finder ud af hvad der er galt med ens hest, som andre ikke har kunne opdage eller en dyrlæge ikke har kunne finde eller fikse, så syntes jeg nu pengene er ret godt brugt :o)


  • #29   8. aug 2013 Så er det overstået. HOLD NU KÆFT !! jeg er stadig helt paff over det smiley

  • #30   8. aug 2013 Fortæl! smiley

  • #31   8. aug 2013 Hvordan gik det? smiley

    Jeg har også haft telepati med en af mine heste, og hun sagde ting hun overhovedet ikke vidste noget om smiley


  • #32   8. aug 2013 Jamen det gik hammer godt!! Hun ramte ikke forkert på en eneste ting smiley
    Der kom nogle gode ting om hendes fortid, og ja hvordan hun har det nu. Det var meget bevægende . Så syntes bestemt det var det værd .


  • #33   8. aug 2013 Og hvem brugte du? smiley

  • #34   9. aug 2013 Connie Laurent

  • #35   9. aug 2013 Line, kan du ikke sætte noget af det du fik ind? Er rigtig nysgerrig, har selv overvejet om jeg skulle gøre det d. 1 når jeg får løn smiley

Kommentér på:
Telepati med heste

Annonce