{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

finde hest på brændemærket hvordan? {{forumTopicSubject}}

hejsa

har en dejlig hoppe efter sigen skulle være 20år men tænderne ser yngere ud.. så skulle hun være efter sport pony hingsten bolero. vi har så opdageet hun er brændet mærket 93 92N på venstre lår. ved ikke ret meget om hende eller hvad race hun er. men hun er 160 frisk super godt redet jaa det vist det jeg kan fortælle. - jo hun hedder shantee men om det er det rigtigt navn er jo ikke sikkert.. hun er chippet men det er vist lige blevet gjort inden jeg købte hende...
er der nogen som måske kan hjælpe med evt finde frem til hendes fortid evt en stamtale eller lign ??
hun er såen lidt brun hen af lever farvet ingen hvide af tegn kun lidt spring skader på forben med hvide hår.

prøver lige finde et godt billede af hende og smider op senere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  finde hest på brændemærket hvordan?
  • #1   20. sep 2013 Jeg kender ikke så meget til brændemærker, men jeg ved da at som regel, hvis der ikke er et "race"stempel øverst, så er det det årstal hesten er født der står. Så at der står 93 stemmer meget godt overens med at hun skulle være 20 år.

    men ellers kan man slå det nederste nr. op på hestedata mener jeg (correct me if im wrong). Desværre har jeg opbrugt mit prøveabonnement, så jeg kan ikke lige tjekke om det passer. (vil ellers gerne også selv have slået min gamle hest op for at se om man kunne se hvor hun er henne i dag)


  • #2   20. sep 2013 Jeg har fundet hende;) hun er fra 16/07-1993

    profilbillede
  • #3   21. sep 2013 nej hvor fedt tusind tak du er mega sød smiley

  • #4   21. sep 2013 er der nogen som kan fortælle hvad racer hendes forfædre er kan godt se bolero er sportspony men kan ikke lige helt tyde hvad de andre betyder smiley


Kommentér på:
finde hest på brændemærket hvordan?

Annonce