{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

Rebgrime og Cordeo i træning?? Tricks osv {{forumTopicSubject}}

Da jeg er begyndt at rende rundt på jorden og træne i weekendenerne med min part har jeg overvejet at invastere i en rebgrime og muligvis en cordeo. Men jeg overvejer lidt om det kan betale sig at købe en rebgrime når jeg ikke træner mere end jeg gør og jeg ingen idé har om hvordan sådan noget skal sidde, har en grundlæggende idé om det men er langt fra sikker.
Det vil være alt fra arbejde i tricks til longering, lige når det kommer til longering overvejer jeg lidt at købe en kapsun.. Men vil det kunne gøre det ud for det samme?

Og det samme med en cordeo. Jeg har indtil nu bare lagt et træktov om halsen og brugt det som stopsignal fra sadlen og som bak fra jorden. Vi er dog stadig i det der dejlige stadie hvor hesten på en go dag fanger budskabet og forsøger sig med at gøre som jeg ber om..

Vil en rebgrime gøre en forskel frem for den almindelige grime jeg bruger nu? Også når jeg kun giver et meget let bagsignal i grimen når vi bakker? Det samme med en cordeo vil det gøre mine signaler tydeligere og mere præsise?

I må rigtig gerne skyde løs med gode råd og sådan noget to do/not to do ting da jeg er HELT ny inden for jordtræning og kun har abrejdet lidt mere fokuseret i det de sidste 6 uger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rebgrime og Cordeo i træning?? Tricks osv
Kommentér på:
Rebgrime og Cordeo i træning?? Tricks osv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce