{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.356 visninger | Oprettet:

G-boots eller Topreiter Magic boots? Hvad er bedst? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at vide hvilke boots i bedst kan lide, og om der er nogle forskelle.
- Jeg har selv Top Reiter Magic Boots. Men jeg har dog gået og tænkt på, at købe G-boots, da jeg har hørt, at de skulle være gode?
Er der nogle forskelle på f.eks. virkningen af G-boots eller Top Reiter Magic boots. Og er der nogle forskelle på disse to boots? Hvilke vil i anbefale?

Håber, at I kan hjælpe mig. Knuzzzz smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G-boots eller Topreiter Magic boots? Hvad er bedst?
  • #1   23. mar 2014 Jeg vil til hver en tid anbefale g-boots! Jeg har selv begge slags, men har klart bedst erfaring med g-boots. De sidder super godt, også på heste med "dårlige" hove, de beskytter godt og de holde ret godt pæne. smiley

  • #2   23. mar 2014 Jeg har kun prøvet G-boots og syntes, de var gode, blev, hvor de skulle og generede ikke. Jeg har dog ladet mig høre, at de kan gnave, hvis hesten ikke "strækker frem" med forbenene, men kommer til at røre sig selv under maven, og at man derfor skulle vælge Topreiters, hvis man havde en sådan hest ... ved ikke, om det passer, men min hest kommer alligevel aldrig til at få så højt løft, så jeg er nu meget godt stillet med G-boots smiley

  • #3   23. mar 2014 Lige en tilføjelse til det med at g-boots gnaver; Der er nogle få heste som får gnavesår af dem, deribland min hoppe Drifa. Problemet kan let løses, hvis man bruger kodeledsbeskyttere. Den løsning vil jeg til hver en tid vælge, frem for at bruge topreiters boots, pga. af de mange andre fordele der er ved g-boots. smiley

  • #4   23. mar 2014 bare lige en tilføjelse smiley alle boots kan gnave, både topreiter- og g-boots, men som Marie-Louise kan problemet løses med kodebeskyttere smiley

  • #7   26. mar 2014 har bedst erfaring med g-boots. Alle de topreiter boots jeg har haft, er gået i stykker efter meget kort tid, enten er remmen knækket, ellers begynder plastikken at knække eller værre blyet begynder at falde ud så de ikke vejer lige meget smiley

  • #8   29. mar 2014 Mange tak for svarene! Jeg har fundet nogle boots smiley

  • #9   30. apr 2014 Jeg ved ikke med dig, men jeg har altid ville have g-boots(hvilket jeg har fået nu) fordi jeg har oplevet at de top reiter jeg prøvede gled op ad benet.

Kommentér på:
G-boots eller Topreiter Magic boots? Hvad er bedst?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce