{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Søger heste at telepatere med? {{forumTopicSubject}}

Jeg håber det er i orden, at jeg opretter dette i denne gruppe (ellers må det slettes), men synes telepati ligger meget tæt op af forståelse af hesten smiley

Jeg har netop været på kursus i telepati med dyr, og søger derfor emner, som jeg kan øve mig på den kommende tid.

Jeg håber at finde nogle her, som vil ligge dyr til, da jeg gerne vil træne med dyr jeg ikke ved noget om smiley
Jeg garantere ikke for, at det jeg finder frem til passer, for det er som sagt for at træne mig selv, men i skal heller ikke give noget for det - det er en øvelse for MIG!
Dette indebære også, at i melder tilbage til mig med, og det er rigtig eller forkert, hvad jeg finder frem til smiley

"Kriterier" er:
- Det må være alle dyr.
- Jeg skal have tilsendt et billede på mail.
- Det vil være forskelligt, om jeg kontakter dyret med det samme, eller en uge efter jeg har fået tilsendt billedet
- Jeg skal have oplyst navn og alder
- Lige nu, skal det kun være levende dyr, og kun dyr i ejer/har tæt relation til

I må sammen med billedet tilsende mig op til 5 spørgsmål (eller lade det stå frit for mig, hvad jeg vil snakke med dyret om).

Glæder mig til at høre, om der er nogle af jer, der vil lade mig øve mig på jeres dyr! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger heste at telepatere med?
Kommentér på:
Søger heste at telepatere med?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce