{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Medieskolerne efter sommer? :) {{forumTopicSubject}}

Hej foto-freaks smiley
Jeg er så heldig, at jeg er blevet optaget på grundforløbet til fotografuddannelsen på medieskolerne i Viborg her efter ferien, og tænkte det kunne være sjovt at vide, om der er nogle andre, der skal starte eller måske allerede går der? smiley

Mvh. Louise


Kommentarer på:  Medieskolerne efter sommer? :)
  • #1   9. jul 2014 Jeg skal starte, dog som FTP'er smiley

  • #2   9. jul 2014 Ej, hvor hyggeligt! Så kan det da være vi ses derover smiley

  • #3   10. jul 2014 Jeg skal også starte som FTP'er smiley

    Skal du bo på skolehjem?


  • #4   10. jul 2014 Og har jeg i øvrigt ikke før skrevet med dig omkring et eller andet med Blidstrup?

  • #5   10. jul 2014 Ej, hvor sjovt Hønen - Er jo morsingbo, så det skal nok passe at vi har skrevet sammen omkring Blidstrup smiley

  • #6   10. jul 2014 Og nej, skal ikke på skolehjem, men skal dele en lejlighed i centrum med en veninde smiley

  • #7   10. jul 2014 Yay, jeg er ikke helt alene i verden. Godt nok er jeg Thybo, men en morsingbo i nærheden er da en smule hjemligt.

    Lækkert med lejligheden smiley
    Det valgte jeg, at jeg ikke ville makke i for den korte tid. Så hellere spare lidt ved at bo på skolehjem, selvom det selvfølgelig også har sine mindre gode sider smiley


  • #8   11. jul 2014 Haha, nice! Min roomie er fra salling (Glyngøre) så det bliver vildt xD
    - Ja, det er lækkert. Jeg overvejede også skolehjem, inden det kom på tale med at dele lejlighed med min veninde, pga. økonomien, men ved at jeg nok ikke rigtig ville trives med at dele et værelse med en fremmed - det er også en af grundene til at jeg aldrig tog på efterskole xD


  • #9   14. jul 2014 Jeg kom desværre ikke ind på foto, men starter i stedet på webintegrator smiley

  • #10   14. jul 2014 Ærgeligt at du ikke kom ind på foto, TjæZ, men webintegrator lyder også spændende (Synes jeg nu alle uddannelserne gør) xD


  • #11   14. jul 2014 Hvordan gør I med hest? Flytter I den/dem eller lader I dem stå og evt. hvor får I dem opstaldet?

  • #12   14. jul 2014 Jeg lader min blive "hjemme" det første halve år - har simpelthen ikke råd til at betale både husleje og opstaldning på en almindelig udeboende SU. Så passer min mor ham smiley

  • #13   14. jul 2014 Ja, det håber jeg også det bliver, om ikke andet, så har jeg da adgang til hallen og alt deres udstyr smiley Det er fandeme fedt! xD

  • #14   14. jul 2014 Helt afgjort TjæZ! Den hal der er jo nærmest det rene paradis smiley

  • #15   14. jul 2014 Ja, for fanden! Jeg var dybt fascineret af den! Sådan en + udstyr gad jeg godt have der hjemme smiley Ej, det bliver fedt at kan låne deres udstyr smiley

  • #16   14. jul 2014 Helt vildt, ja! Det bliver luksus smiley

  • #17   14. jul 2014 Jeg har slet ikke hest. Jeg har sagt til mig selv at jeg ikke skal ride fast mens jeg er i Viborg. Så bliver det spændende om jeg kan holde det. Det kan jeg sikkert ikke smiley
    Psst: Hvis nogen har hest med, så vil jeg da gerne nasse mig til en ridetur smiley

    Til gengæld, så har jeg bestemt at jeg vil til at svømme for at holde mig lidt i gang. Jeg tror jeg køber et 20-turskort så snart jeg har mulighed for det, med mindre de har studierabat på et eller andet, og så skulle der ikke være undskyldninger for ikke at tage af sted ind i mellem. Bare cirka en gang i ugen smiley


  • #18   14. jul 2014 Ellers, hvis du kommer til at kede dig, så er der pænt mange fitness centre i byen der kan tilbyde en masse forskellige slags hold træning smiley

  • #19   14. jul 2014 Der sætter jeg altså grænsen smiley Ingen fitness til mig, det siger mig vitterligt ingen ting.

    Jeg har også andre tricks i ærmet. Jeg regner bestemt med at jeg skal til at spille lidt musik igen når jeg skærer ned på hestene. Men det kan da godt være at jeg skal træne lidt op i ferien - bare sådan af hensyn til skolehjemmets øvrige beboere smiley


  • #20   14. jul 2014 Det var da måske egentlig en meget god idé smiley

  • #21   14. jul 2014 Jeg har fundet et sted med et par heste hvis det er Hønen, han virkede til at han gerne ville have dem redet, især hvis man bare kunne en smule.. smiley

    Men jeg tager så selv min egen med, har fundet et rimelig billigt sted smiley


  • #22   14. jul 2014 Jeg synkroniserer gerne viden smiley

    Jeg har også fundet en stald med islændere en 5-6 km fra Viborg, men jeg ved ikke helt om det er et sted for mig til fast ridning. Det er ellers flinke personer. Jeg tror nok den ene af dem der ejede stedet er dyrlæge.


  • #23   14. jul 2014 Krobakgaard hedder stedet, meget flink mand med lidt for mange heste til at han selv kunne nå dem smiley

  • #24   17. jul 2014 Er der nogen af jer der spiller musik eller laver andet spændende?

  • #25   17. jul 2014 Jeg mangler vist det der kaldes... En rytmisk sans, såååå... Er pænt lost når det kommer til sådan noget der smiley

  • #26   31. jul 2014 Hvad tager i med første skoledag? smiley

  • #27   31. jul 2014 Jeg har ikke afgjort det. Jeg regner med at mingle lidt med folk på skolehjemmet og høre dem ad. Men i hvert fald en taske, da jeg er på cykel, og sikkert også mit penalhus. Ingen første skoledag uden penalhus eller mindst et skriveredskab smiley

  • #28   31. jul 2014 Jeg regner med at tage to blokke med, computer og skriveredskaber smiley

  • #29   31. jul 2014 To blokke? Hvad kan den ene som den anden ikke kan? Jeg har været storforbruger af ternede blokke de sidste 3 år, men jeg regner ikke med at skulle bruge det noget særligt.

    Det lyder også som det jeg umiddelbart tænkte også: Computer og blok.


  • #30   31. jul 2014 Så i tager jeres computer med også? Jeg var nemlig meget i tvivl lige netop om det, da de jo har computere på skolen, men det kan da ikke gå rent galt, hvis man tager den med smiley

  • #31   31. jul 2014 Hønen: En ternet og en stribet blok smiley Foretrækker at tegne på ternet og skrive på stribet.

    Louise: Ja, det gør jeg. Så kan man altid vurdere hvorvidt man skal bruge den eller ej, men jeg vil hellere være på den sikre side smiley


  • #32   1. aug 2014 JustADreamer: Præcis smiley Tænkte jeg ville tage min med "Just in case" xD
    - Ellers tænkte jeg også bare på at tage en blok med og penalhus smiley

    Hønen: Til dit foregående spørgsmål, om hvorvidt nogen af os spiller musik eller noget, kan jeg fortælle at jeg kan spille en lille bitte smugle klaver, men det er ikke noget jeg gør i, desværre smiley


  • #33   1. aug 2014 Ah, sådan smiley
    Jeg har også sådan en smart blank blok, den har dog lidt tynde sider. Den tror jeg at jeg tager med i stedet. Så må jeg vurdere.
    Min største frygt ved at tage computer med, er at vi får udleveret en stak bøger. Så bliver det altså hurtigt tungt. Men på den anden side er det nok ikke HTX om igen smiley

    Jeg overvejer lidt at tage mit instrument med til Viborg, for jeg kommer nok til at skære ned på hest. Men jeg har heller ikke spillet så meget de sidste år og jeg vil helst ikke plage nogen smiley


  • #34   1. aug 2014 Jeg er heldigvis i bil, så vægten af bøger osv. vil ikke komme til at tyngde mig mere end til og fra bilen smiley
    Men kan godt forstå folk som skal komme frem og tilbage på andre måder, at de ikke vil pakke mere end højst nødvendigt med smiley


  • #35   1. aug 2014 Ja, det gør altså en væsentlig forskel smiley

    Er du egentlig også involveret i alt det der bif-tur? smiley


  • #36   1. aug 2014 Har hvert fald sagt at jeg gerne vil med til lidt af det hele, både bif, bowling osv. osv. hvad der nu lige bliver enighed om der sker smiley

  • #37   1. aug 2014 Også her smiley

    Det ser ud til at hr. Mørkhøj kunne give svaret på hvad vi skulle have med. Jeg havde godt nok tænkt kun at tage den store taske med til spejlrefleks, så det kommer til at se helt overgearet ud når jeg møder på første dag smiley


  • #38   2. aug 2014 Jeg har også kun en taske til mit kamera, og det er størrelse rygsæk, så du er ikke den eneste hvor det ser lidt voldsomt ud smiley

  • #39   3. aug 2014 Ah, lækkert smiley

    Jeg er lidt spændt på at cykle med både kamera- og skoletaske. Jeg har aldrig cyklet med det samtidig smiley


  • #40   7. aug 2014 Til jer andre, kan jeg så komme med en opdatering: Vi skulle hverken bruge computer eller kamera de første dage. De fik bare kommunikeret forkert smiley

    Skolehjemmet virker fint, her er ret hyggeligt. Det bliver noget spændende når I andre kommer og der bliver fuldt hus smiley


  • #41   7. aug 2014 Hønen: Gælder det alle uddannelserne, at man ikke behøver computer og kamera den første dag, eller er det "kun" FTP'erne? smiley

  • #42   7. aug 2014 Uhh, glæder mig sådan til at starte! Selvom det sikkert bliver hårdt, efter en lang ferie smiley Håber jeg får fornøjelsen af at møde nogle folk her inde fra, når nu vi alligevel er sådan ca. samme sted smiley

  • #43   7. aug 2014 Louise: Ingen anelse - overhovedet. Vi fik besked direkte fra vores undervisere. Men jeg vil tro at I heller ikke får behov for det. Vi hyggede bare, fik kort generelinformation om den første uge, lærte navne (eller... ingen kan alle endnu), lavede lidt lege, spillede rundbold og legede med lego smiley

    Vi er startet meget stille og roligt. Det er ret rart, for det er pænt hårdt i forvejen med alle de nye mennesker og navne. Og dialekter! Jeg håber lidt at der kommer lidt flere Vestjyder smiley


  • #44   30. sep 2014 Hej folkens!
    Nu har vi jo snart været igang i et par måneder, og tænkte det kunne være sjovt at høre, om hvordan det går smiley
    - Er er faldet godt til? Trives i på skolen? Var i med i Berlin? Hvad laver i af spændende ting på FTP og web?

    Selv stortrives jeg - den første uge var lidt hård.. Mange nye ting og indtryk, men folk er rigtig søde og så er det jo mega fedt at komme igang med drømmeuddannelsen smiley Pt. er vi fotoelver igang med et projekt om banebyen i samarbejde med Viborg Kommune, hvor vi skal sætte fokus på projektet samt livet i den del af byen, så det er super spændende smiley

    PS. Hønen: Jeg tror jeg så sig i kantinen den første uge, jeg var på skolen! Medmindre der er andre med en trøje fra Blidstrup? smiley


  • #45   1. okt 2014 Det er okay, dog havde jeg altså håbet at de havde haft lidt mere fotoudstyr man kunne låne med hjem smiley

    Men tjoeh, tror det går okay, men forhelved hvor er jeg god til at fucke ting op i det der web halløj xD Vi er i gang med html og css, altså koder... Der skal ikke mange fejl til at fucke en side fuldstændig op... Har jeg efterhånden lært smiley Og så er det en god ting at huske og linke til sit css dokument, for ellers så sker der ikke en skid, og ens side er bare hvid. Hmf! smiley



  • #46   1. okt 2014 Puha, godt det ikke er mig TjæZ - tror også jeg ville fucke det fuldstændigt op xD
    - Ja, det er rigtigt nok.. Skolen har da nogle 1000D man kan låne, og stativer og evt. en flamingoplade xD


  • #47   1. okt 2014 Ja, men havde håbet på at jeg kunne låne nogle ND filtre, objektiver med høj blænde og sådan, men det er ikke noget de ligger inde med smiley

  • #48   1. okt 2014 Ja det er rigtigt, det er lidt øv :c

  • #49   1. okt 2014 Louise: Jeg kan ikke huske hvad jeg har haft på af tøj, men det kan have været mig smiley Det er lidt mærkeligt at vide at vi går på skole sammen med jeg aner ikke hvem I er.

    Jeg har kun set én anden med en Blidstruptrøje og han er en dreng. Det kan være jeg kan få TjæZ til at finde ud af hvem han er? Jeg tror han er webber og jeg har ikke lige haft mulighed for at snakke med ham. Eller med andre ord: Ved du om der er en webber der hedder Djernes til efternavn? smiley

    Jeg var også i Berlin. Jeg boede på et rent FTP-værelse og var sammen med en foto-Johanne og en web-Christina til det der løb-ting. Vi fik lidt oplevelsen af at fotofolkene er meget opdelt og nærmest ikke snakker sammen på tværs af klasserne, kan det passe?

    Lige i disse uger har vi om redigering, lys og lyd. Selve undervisningen kører meget godt, men jeg kæmper en smule med at falde til. Jeg kommer fra et teknisk/naturvidenskabeligt nørdemiljø og er stort set den eneste vestjyde blandt FTP'erne. Den kombi giver altså lidt en kultursammenstød ind i mellem smiley


  • #50   1. okt 2014 Så må det næsten være dig jeg har spottet smiley Har du forholdsvist kort hår? smiley
    - Fedt! Jeg går i klasse med Johanne smiley Jeg boede på værelse med en 7 andre fra min klasse smiley Var i gruppe med 3 FTP'ere til skattejagten, men er desværre en dør til at huske navne :C
    Tjoo, lidt.. Der er nogle stykker der snakker lidt sammen, og ved at der er nogle stykker der bor på værelse sammen på børnehjemmet, men ellers har vi ikke vildt meget med hinanden at gøre..
    - Fedt! smiley Men øv, at du ikke helt er faldet til - måske man skulle holde en vestjyde dag - så kan vi tage på eventyr og snakke om vesterhavet og nationalparken (Jeg er selv biologi nørd, sååh) xD


  • #51   1. okt 2014 Hey vent lige.. Hvis du er thybo og gik på HTX, gik du så på HTX i Thisted?

  • #52   1. okt 2014 Det lyder som mig. Og så har jeg tit briller på. Dette er mig: (link fjernet)
    Med den hvide udgave af min hue og i den jakke jeg faktisk bruger til hverdag i Viborg smiley

    Det kunne være hyggeligt smiley
    Ja, det gjorde jeg. Er der fælles venner?


  • #53   1. okt 2014 Jamen så var det jo dig, jeg spottede - så skulle jeg jo have råbt hej smiley
    - Tror jeg desværre ikke (det kunne ellers have været sjovt), men var selv på brobygning derovre, da jeg gik i folkeskole smiley


  • #54   1. okt 2014 Så må du endelig sige hej en anden gang du kan genkende mig smiley

  • #55   1. okt 2014 Haha, det skal jeg nok! smiley
    - Skal i med til halloween festen næste torsdag? smiley


  • #56   1. okt 2014 Muligvis, hvis vi kan finde transport hjem. Gider ærligtalt ikke gå hjem smiley Er nogen af jer, dem der skal tage billeder i morgen? Bom bom.... Umiddelbart siger efternavnet mig ingenting, men kan da tjekke vores gruppe på fjæsen, der står alle navnene jo smiley

  • #57   1. okt 2014 Umiddelbart er der ikke nogen i vores gruppe med det efternavn smiley

  • #58   1. okt 2014 Hmmm.. Den sidste bus kører kl. 23.00 (som bonus info kan jeg nævne, at den kører direkte ned på banegården, så hvis man skal af på trappetorvet, skal man lige være opmærksom smiley ), men det er jo også tidligt at tage hjem, så kunne godt være man skulle overveje, at nasse sig til et lift eller mulighed for at overnatte..
    - Tage billeder i morgen? Altså vi fotoelever render rundt i banebyen (Den anden side af banegården) ved Falkevej osv. smiley


  • #59   1. okt 2014 Tja, det skal jeg vel. Først gad jeg ikke på grund af udklædning. Jeg gider ikke de der udklædningsting. Men så kom jeg i tanke om at jeg da var flagermus til fastelavn i år, så den genbruger jeg smiley
    Sidst tog jeg en taxa hjem med tre andre. Jeg har ikke betalt en krone for det, for ham der lagde ud var godt fuld og har aldrig sagt hvor meget vi hver især skal give smiley
    Det bliver ikke det vilde fest, for jeg skal være ret meget i live fredag og lørdag.

    Gider du Tjæz? Min hjerne er ved at bryde helt sammen hver gang jeg ser ham på afstand


  • #60   1. okt 2014 Må indrømme at jeg heller ikke lige vidste mht. det udklædning der.. Det er så fordi, at jeg ikke rigtigt gider ofre penge på et kostume, og ikke rigtigt har mulighed for at lave noget selv (Hvis jeg nu havde et lagn, der var ved at gå i stykker var det måske noget andet) - men så kom jeg i tanke om, at min kusines klasse var Dracula til sidste årsfest på gymnasiet, så kan låne noget teaterblod af hende smiley

  • #61   1. okt 2014 Ok TjæZ. Han ligner bare så meget en jeg gik med som hed Djernes, så jeg tænkte på om han kunne være en lillebror smiley

  • #62   1. okt 2014 Må indrømme jeg bliver mere og mere glad for skolen, men er nu glad for at jeg har min hest med herop, ellers gik jeg mentalt til smiley
    Berlin synes jeg var ekstremt fedt, boede på værelse med Hønen.. Har (langt om længe) fået redigeret filmen dernede fra, havde ventet lidt i spænding på hvorvidt jeg havde fået fanget noget lort eller ej..

    Jeg skal med til Halloween festen, men er dog endnu i tvivl om, om jeg kører udklædning eller ej smiley Det bliver dog ikke den vildeste fest fra min side af, fredagen efter introfesten var hård at komme igennem, og jeg skal være frisk om fredagen..
    Desuden, så er det ikke vanvittigt langt at gå hjem fra skolen af, hvis blot man er i det lettere berusede hjørne.. smiley


  • #63   1. okt 2014 Fedt! smiley
    Hvor har du hesten stående, JustADreamer? smiley
    - Jeg er så heldig, at have fri om fredagen smiley Der er fernisering af vores billeder om torsdagen, og ja.. Så har vi sådan set fri smiley


  • #64   1. okt 2014 Har jeg i Almind, ca. 10 km fra skolehjemmet af, i den dejligste natur smiley

    Heldigt! Havde I ikke også fri om fredagen til sidste fest?


  • #65   1. okt 2014 Nice smiley
    Hmm.. Det tror jeg måske den anden fotoklasse havde? Jeg er jævnt sikker på at jeg var i skole ihvertfald?


  • #66   1. okt 2014 Arh, kan godt passe smiley Mente nemlig der blev snakket om fotograferne havde fri..

  • #67   1. okt 2014 Det skal nok passe smiley

  • #68   2. okt 2014 Spørger fordi vi på webstedet skal misbruges af nogle fotografer smiley ej, de har vist stået og leget med lys og taget billeder af en gips figur og ville gerne forsøge med nogle rigtige mennesker... Og så tænkte jeg om det måske var nogen af jer? smiley

  • #69   2. okt 2014 Hønen, er der mulighed for at han har flere efternavne måske? smiley

  • #70   2. okt 2014 TjæZ: Måske Falk? Tror jeg nok. Falk Djernes.

    Hah, det er altid svært at finde modeller x)


  • #71   2. okt 2014 Mangler billeder til et buskort, så håber lidt at et af dem kan bruges til det formål smiley

    Er der egentlig nogle af jer, der bruger hallen efter skoletid, eller i weekenderne? Synes det kunne være vildt skægt at komme ned og "lege" i hallen med lys osv. og gerne sammen med andre smiley Så tænkte det kunne være sjovt hvis jeg nu ikke var den eneste med det ønske smiley Så kunne man misbruge hinanden til at stå model smiley


  • #72   2. okt 2014 Der er heller ingen Falk, så måske det bare er en der ligner smiley

  • #73   2. okt 2014 Har I ikke fået taget billeder til studiekort? Det har vi og de er til frit brug smiley

    Jeg tror faktisk ikke at du må lege med lys i hallen uden instruktion. Der er noget med noget strøm og lampehåndtering, men jeg ved det ikke smiley


  • #74   2. okt 2014 Jo, men på det billede ligner jeg en eller anden tyk trunte med helt ufattelig store kinder smiley

  • #75   2. okt 2014 Vi får først adgang til hallen efter ferien, hvor vi skal til at lære om lyslægning, så pt. må vi ikke selv rode rundt i hallen efter skole - desværre smiley
    - Og nej, det er ikke os smiley Vi render som sagt rundt nede i banebyen smiley Men måske det er nogen fra GF1 eller hovedforløbet?


  • #76   2. okt 2014 Okay smiley må ned og høre på kontoret om jeg også kan få en guide i opsætning af lys mv. Kunne være vildt fedt at komme der ned og prøve udstyret af smiley

  • #77   2. okt 2014 Bestemt - vi har fået en guide til softboxen, og nogle af lamperne mht. kabler osv., men vi må ikke lege i ateliererne endnu smiley

  • #78   2. okt 2014 Håber jeg også kan få sådan et lyn kursus selvom jeg ikke er på foto smiley

  • #79   2. okt 2014 Det skader ikke at spørge ihvertfald - det værste der kan ske er at de siger nej smiley

  • #80   26. dec 2014 Glædelig jul til alle jer!
    Nytårsstatus her fra: Jeg har spillet for lidt musik og faktisk ikke set svømmehallen i Viborg endnu - det skal der gøres noget ved. Og så er det ikke rigtig lykkedes mig at spotte andre end JustADreamer, på trods af at vi har gået i samme skole i 5 måneder smiley


  • #81   27. dec 2014 Og glædelig jul til dig, Hønen (og jer andre naturligvis) smiley
    Jeg vil gerne med i svømmehal! Mit nytårsfortsæt er at tage på. Lægen har beordret mig til at indtage en masse kalorier og opbygge nogle muskler - jeg har dog et dårligt knæ at tage hensyn til, så har sat mig for at svømmehallen skal nærstuderes i det nye år - de har endda studierabat så no excuses xP

    Du sad faktisk stort set lige overfor mig i kantinen, den første dag i kommunikationsforløbet - var lige ved at sige hej, men så begyndte Jan og co. at snakke :C Er dog 99,9% sikker på at jeg var i gruppe med JustADreamer - det var hyggeligt, selvom jeg er ret irriterende (Sorry about that - den form for gruppearbejde er ikke lige mig, mildt sagt)

    Hvornår skal i til eksamen, kom jeg til at tænke på?


  • #82   27. dec 2014 Gjorde jeg? Ej altså smiley Den dag kom jeg for sent af sted, væltede ind i kantinen og bare satte mig på en ledig stol.. Men så behøver jeg vel heller ikke nævne at jeg var i FLIMR? Med nogle fotografer der havde et vildt konkurrencegen smiley Vores gruppe fungerede fantastisk, men jeg kunne fornemme på snakken og evalueringen at det ikke var sådan i alle grupper.
    Et nytårsfortsæt må være at jeg ser dig rigtigt. Jeg er i den grad på svømmehallen, jeg får vist en del tid indtil den 20. januar.

    Jeg skal til eksamen enten den 22. eller 23 januar, da jeg har fået læreplads (juhuu!). De fleste som ikke har fået plads fortsætter. Den oprindelige plan var vidst til slut maj, men de snakker vidst om at forlænge det til hen i juni for at de kan følges med jer til slut. Det var noget af det vores lærere snakkede op om, da i ryddede op i hallen efter Zambazo smiley


  • #83   27. dec 2014 Du var i gruppe med Line ved jeg - hun vinder alt - Tillykke med sejren btw smiley
    Tjaaa.. Vi fik at vide af en af vores lærer at vores gruppe (Vico) var meget stille. Men ved at bølgerne gik ret højt i KnowName - der var at par fotografer, der bestemt ikke kunne sammen smiley
    Kunne da være meget hyggeligt med en svømmebuddy! Så kan vi også holde den vestjyde dag smiley

    Ej! Tillykke! smiley Hvor skal du hen i verdenen?
    De fleste fra foto tager det lange forløb, så vi er først færdige d. 5. juni.
    Forresten er jeg lige flyttet, og der bor en Per Mørkhøj lige overfor mig smiley Ved dog endnu ikke om det er dén Per Mørkhøj..


  • #84   27. dec 2014 Det har jeg også en fornemmelse af hun gør. Vi var nabo til KnowName, og jeg er lidt overrasket over, at vi ikke hørte mere til dem. Jeg er glad for at jeg ikke var i den gruppe smiley Jeg følte mig ret heldig med min gruppe, for jeg synes at Troels har ret i noget. Det er ham der kritiserede fotograferne for at være meget stride ved hinanden.
    Vi må finde ud af noget smiley

    Tak smiley Jeg skal til Århus. Skræmmende. Jeg kigger efter et sted at bo nu, og alt er så dyrt. Men verden er vel dyr når man kommer fra Thy.
    Det ville være SÅ mærkeligt hvis det er dén Per Mørkhøj. Jeg ved faktisk hvor han bor henne af.


  • #85   27. dec 2014 Jeg er ikke helt sikker på hvem Troels er, må jeg indrømme. Var der snak om det til evalueringen? Jeg var desværre syg den dag :C
    Puhaaa, det tror jeg på.. Og jeg synes Viborg er dyr nok.. Men held og lykke med det! smiley
    - Lige præcis! Er ret glad for, at jeg ikke selv har ham til noget, men må nok hellere liste meget stille op ad trappen, når/hvis jeg kommer hjem fra byen kl. 5 om morgenen igen xP Chr. Erichsønsvej lyder det bekendt?


  • #86   27. dec 2014 Jeg kan ikke huske hvilken gruppe Troels var i. Evalueringen var ellers ... spændende på nogle punkter. Han nævnte efter en lang debat om et eller andet, at FTP'erne ofte har nævnt i en sætning, at de er glade for at i ikke er fotoer, for de virker så stride ved hinanden. Men det kom efter en snak om noget andet, hvor han åbnbart synes der skulle lidt sandheder på bordet inden juleferien smiley

    Listefødder er nok en god ting. Jeg har aldrig hørt noget om hvor han bor. Men man kan jo udspørge. Jeg plejer at kunne snige sådan nogle spørgsmål ind, men jeg tror nok jeg har brudt lidt tillid til ham efter vores sidste samtale. Jeg var ikke alt for flink ved ham smiley


  • #87   27. dec 2014 Well.. Der var også lidt snak om i vores gruppe, at vi fotofolk ikke er såååå gode til gruppearbejde - sadly true. Nogle af os har lidt en tendens til at være nogle individualister, som helst passer sig selv, eller arbejder i små grupper (2-3 personer) - min hjerne kunne ihvertfald ikke helt kaperer det der med at arbejde i en stor gruppe, med folk jeg ikke kender - ligeså meget fordi jeg er trykhedsnarkoman, og bruger lang tid på at lære folk at kende, inden jeg tør op. En af mine medfotografer og jeg var ved at drive hinanden til vanvid, fordi jeg åbenbart hurtigt virkede som en snotdum og uduelig blondine, der ikke kan finde ud af noget selv.. Vi var ikke just perlevenner..

    Tehe! Jeg fornemmer at det nok skal blive akavet det sidste halve år xD


Kommentér på:
Medieskolerne efter sommer? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce