{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Forandring fryder - Glædes indlæg {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg er simpelthen så glad, og er nødt til at dele det med andre hesteinteresserede! Desværre har jeg ikke så mange veninder indenfor ridesporten, så jeg håber i vil dele glæden med mig i stedet.

I 2012 købte jeg en misrøgtet Dansk Varmblod hingst. 8 år gammel var han. Da jeg købte ham havde han stået uafbrudt i en boks i 3 måneder, og var i ringe tilstand. Hans benstilling var forfærdelig, og hans tænder i dårlig tilstand. Han var ikke vant til at blive håndteret. Kunne ikke trækkes med, og kunne ikke stå bundet. Alligevel forelskede jeg mig i ham! Vi havde en særlig connection, og han havde bare et dejligt sind. Han skulle simpelthen have en chance i livet (stod foran slagtning), og derfor købte jeg ham sammen med noget familie.

I dag er han en helt anden hest, og under tilridning. Han er ved at blive en rigtig lækker hest. Meget flottere, og dejlig end jeg nogensinde havde turdet håbe på! Jeg er SÅ stolt af den udvikling han har gennemgået, og er sikker på, at han og jeg skal have mange dejlige år sammen i fremtiden.

Har du også taget noget skrevl ind, som viste sig at være en vaskeægte skattekise?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forandring fryder - Glædes indlæg
Kommentér på:
Forandring fryder - Glædes indlæg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce